Usługa - Public Relations – Kształtowanie Wizerunku Firmy – Akademia Menadżera MŚP [SZKOLENIE STACJONARNE]

Logo Mariusz Tomaszewski MTConsulting

4.8/5 z 1242 ocen

Tytuł Public Relations – Kształtowanie Wizerunku Firmy – Akademia Menadżera MŚP [SZKOLENIE STACJONARNE]

Numer usługi 2021/06/11/13873/1076689

Dostawca usług Mariusz Tomaszewski MTConsulting

Miejsce usługi Białystok

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

1 980,00 zł netto za osobę

1 980,00 zł brutto za osobę

123,75 zł netto za osobogodzinę

123,75 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie „Public Relations – Kształtowanie Wizerunku Firmy” przeznaczone jest dla osób, które:

  • chcą świadomie kształtować wizerunek firmy na zewnątrz i wewnątrz organizacji,
  • odpowiadają w firmie za budowanie marki, kreowanie wizerunku firmy i Public Relations (relacje z mediami),
  • biorą odpowiedzialność za wpływ firmy na otoczenie i środowisko,
  • chcą rozwinąć swoje umiejętności marketingowe,
  • chcą przyciągać wartościowych pracowników do swojej firmy.

Szkolenie spełnia kryteria i efekty uczenia się Uniwersalnych Kompetencji Menadżerskich w ramach programu Akademia Menadżera MŚP przeznaczonego dla:

  • Przedsiębiorców, właścicieli firm z sektora MŚP
  • Osób pracujących na dowolnych stanowiskach kierowniczych
  • Osób przewidzianych do awansu na stanowisko kierownicze w przyszłości

Realizowana kompetencja: Orientacja strategiczna -> Kształtowanie wizerunku

Minimalna liczba uczestników: 4
Maksymalna liczba uczestników: 12
Data zakończenia rekrutacji: 07-07-2021
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Szkolenie z "Public Relations - Kształtowanie Wizerunku Firmy jako Przedsiębiorstwa i Pracodawcy" obejmuje takie zagadnienia, jak:

  • kreowanie wizerunku i budowanie pozytywnego obrazu organizacji (jako przedsiębiorstwa oraz pracodawcy) w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej poprzez oddziaływanie na postawy klienta zewnętrznego, wewnętrznego i innych grup interesariuszy,
  • podejmowanie działań z zakresu tworzenia strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility - CSR)
  • budowanie wizerunku pracodawcy (ang. Employer Branding - EB),
  • prowadzenie analizy potrzeb klientów, analizy rynku pracy, wyboru metod i kanałów komunikacji,
  • tworzenie komunikatów prasowych i marketingowych dopasowanych do różnych grup odbiorców.

Warsztat prowadzony jest przez praktyka - eksperta public relations i budowania marki. Szkolenie składa się z zajęć praktycznych i części teoretycznej (mini-wykłady).

MODUŁY SZKOLENIA

PO CO FIRMIE DOBRY WIZERUNEK? PRZYKŁADY WYKORZYSTANIA PUBLIC RELATIONS

  • Rozpoznawalność firmy
  • Komunikacja produktowa
  • Dotarcie do potencjalnych pracowników
  • Czy wsparcie lokalnej drużyny piłki nożnej ma znaczenie w budowaniu wizerunku?

JAK SPRAWDZIĆ, CO NAJLEPIEJ TRAFIA DO TWOICH ODBIORCÓW?

  • Czym jest i jak budować doświadczenie klienta (Customer Experience)?
  • Skuteczne wykorzystanie bezpłatnych narzędzi analitycznych – monitoring mediów, Google Analitycs, Answer the Public – ćwiczenie w parach, sprawdzenie i analiza

DOBRA STRATEGIA WIZERUNKOWA - ELEMENTY (MINI WYKŁAD I PRACA NA WŁASNYM PRZYKŁADZIE)

  • Grupa docelowa – czy zawężanie działa
  • Cele działań wizerunkowych i Public Relations a cele biznesowe firmy
  • Co mają pamiętać o Twojej firmie? – znaczenie i rola przekazów strategicznych a budowanie wizerunku firmy
  • Kanały komunikacji online i offline – jak wybrać odpowiednie dla firmy i nie zwariować z ich nadmiaru
  • Harmonogram działań i sposoby mierzenia skuteczności działań Public Relations

WIZERUNEK PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING) JAKO ELEMENT STRATEGII WIZERUNKOWEJ

  • Prezentacja wyników badań pracowników, co decyduje o wyborze pracodawcy
  • Dlaczego wizerunek pracodawcy budują nie tylko działania skierowane do potencjalnych pracowników, czyli jak dbać o komunikację wewnętrzną?
  • EVP – unikalne komunikaty do pracowników
  • Jak przygotować charakterystykę pracownika idealnie dopasowanego do firmy (ćwiczenia w parach z wykorzystaniem przygotowanego szablonu)?

CZYM JEST SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU (CSR)?

  • Czy CSR jest tylko dla dużych korporacji (case studies)?
  • Znaczenie zaangażowania społecznego a budowanie wizerunku firmy
  • Jak wybrać aktywność CSR, aby wzmacniała wizerunek firmy (praca w grupach)?

BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY DZIĘKI MEDIA PUBLIC RELATIONS (CASE STUDIES I PRACA W GRUPACH)

  • Jak rozpocząć budowanie trwałych relacji z mediami?
  • Plasowanie materiałów o firmie i ekspertach dzięki współpracy z dziennikarzami
  • Przygotowanie bazy mediów
  • Pierwszy kontakt z dziennikarzem
  • Materiał dla mediów: informacja prasowa czy highlighty?
  • Jak napisać dobrą informację prasową?
  • Znaczenie follow-up

Na koniec szkolenia z Public Relations, uczestnicy szkolenia opracują indywidualny plan działań po szkoleniu.

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Prezentacja multimedialna w wersji elektronicznej
  • Materiały szkoleniowe i handouty do ćwiczeń
  • Wsparcie we wdrożeniu po szkoleniu

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Prezentacja - interaktywny mini wykład
  • Dyskusja moderowana
  • Burza mózgów
  • Ćwiczenia w grupach
  • Ćwiczenia w parach
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Case study

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Praktyczne sprawdzenie umiejętności i wiedzy na temat kreowanie wizerunku firmy
  • Warsztat oparty na analizie strategii wizerunkowych wybranych organizacji

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Po co firmie dobry wizerunek? Przykłady wykorzystania Public Relations
Data realizacji zajęć
08-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Jak sprawdzić, co najlepiej trafia do Twoich odbiorców?
Data realizacji zajęć
08-07-2021
Godzina rozpoczęcia
10:30
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Dobra strategia wizerunkowa – mini wykład
Data realizacji zajęć
08-07-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Dobra strategia wizerunkowa – praca na własnym przykładzie – cz.1
Data realizacji zajęć
08-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Dobra strategia wizerunkowa – praca na własnym przykładzie – cz.2
Data realizacji zajęć
08-07-2021
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Wizerunek pracodawcy (Employer Branding) jako element strategii wizerunkowej
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)?
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
10:30
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Budowanie wizerunku firmy dzięki media Public Relations – case studies
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Budowanie wizerunku firmy dzięki media Public Relations - praca w grupach – cz.1
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Budowanie wizerunku firmy dzięki media Public Relations - praca w grupach – cz.2
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
02:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie „Public Relations – Kształtowanie Wizerunku Firmy” przygotowuje uczestników do samodzielnego prowadzenia działań PR przedsiębiorstwa. Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się tworzyć strategię wizerunkową firmy, budować doświadczenia klienta w oparciu o strategię, prowadzić komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, zarządzać kanałami komunikacji oraz przygotowywać materiały i informacje dla mediów.

Efekty uczenia się

  • Jest świadomy społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wizerunku pracodawcy.
  • Zna podstawy marketingu i zasady kształtowania relacji z otoczeniem (ang. public relations – PR).
  • Prowadzi analizy zachowań konsumenckich oraz potrzeb klientów zewnętrznych i wewnętrznych organizacji.
  • Formułuje cele strategii dotyczącej społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wizerunku pracodawcy.
  • Dopasowuje działania wizerunkowe do specyfiki działalności organizacji, dbając o ich spójność.
  • Określa grupy docelowe formułowanych komunikatów.
  • Dobiera nowoczesne kanały komunikacji adekwatne do preferencji wybranych grup docelowych.
  • Stosuje techniki marketingowe.
  • Tworzy komunikaty prasowe i materiały marketingowe.
  • Bierze odpowiedzialność za środowisko.
  • Przestrzega zasad etyki w biznesie.
  • Planuje i konsekwentnie realizuje wspólnie z pracownikami wizję marki przedsiębiorstwa.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Zadania realizowane podczas szkolenia
  • Zadanie wdrożeniowe po szkoleniu z informacją zwrotną od trenera
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 980,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 980,00 zł
Koszt osobogodziny netto 123,75 zł
Koszt osobogodziny brutto 123,75 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Białystok, woj. podlaskie

Szkolenie w formule zamkniętej odbywa się w siedzibie przedsiębiorcy lub w innym uzgodnionym miejscu.

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Kinga Fromlewicz

Kinga Fromlewicz

Trenerka biznesu, specjalistka budowania wizerunku i
rozpoznawalności firm. Ma 20 lat doświadczenia w pracy dla
największych polskich i zagranicznych firm, pracowała jako
dziennikarka mediów lokalnych i ogólnopolskich. Ekspertka
komunikacji skierowanej do inwestorów, szkoliła i wspierała
w kontaktach z mediami zarządy i prezesów spółek. Wykładowczyni
studiów podyplomowych m.in. na Uniwersytecie Kazimierza
Wielkiego w Bydgoszczy i w Akademii Leona Koźmińskiego
w Warszawie. Jako PR-owiec współpracowała z kilkudziesięcioma przedsiębiorstwami, w tym liderami w
swoich branżach, m.in. Rainbow Tours, BBI Development,
Avia Solutions Group, Bioton, InPost, WorkService, Hotele.pl,
Lataj.pl i Rejsy.pl.

Jako trenerka biznesu pracuje od 2011 roku i realizowała w
tym czasie zarówno szkolenia dedykowane dla kadry
menedżerskiej (np. przygotowanie do wystąpień
publicznych dla zarządów spółek przygotowujących się do
debiutu na GPW, Employer Branding dla spółki
produkcyjnej, wystąpienia publiczne dla pracowników
wiodącej kancelarii prawnej), jak i otwarte m.in. w ramach
programu Dziś Rządzi Klient. Występuje jako prelegentka
podczas prestiżowych wydarzeń, m.in. WordCamp,
CareerExpo.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego (politologia) oraz
Uniwersytetu Warszawskiego (PR). Ukończyła Szkołę
Trenerów Biznesu SET oraz studia podyplomowe Prawo
rynku kapitałowego w Szkole Głównej Handlowej.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Małgorzata Heinrich

Małgorzata Heinrich

email: bur@mtc.pl

tel: (+48) 883 329 608

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe:

  • podręcznik;
  • skrypt;
  • prezentacja mulitmedialna;
  • materiały ćwiczeniowe:
    - tabele
    - kanwy
    - diagramy
    - wykresy

Warunki uczestnictwa

Istnieje możliwość realizacji szkolenia w formule zamkniętej dla konkretnej firmy w formie szkolenia stacjonarnego lub zdalnego z trenerem na żywo. Skontaktuj się z nami i poproś o indywidualną wycenę.

W przypadku szkolenia zdalnego istnieje możliwość podzielenia warsztatu na krótsze moduły (z przerwami) co kilka dni z zadaniami wdrożeniowymi dla uczestników między kolejnymi modułami szkolenia.

Informacje dodatkowe

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).

Ciasteczka>