Usługa - Zaawansowane Negocjacje w Biznesie – Warsztaty dla Praktyków [SZKOLENIE STACJONARNE]

Logo Mariusz Tomaszewski MTConsulting

4.8/5 z 1242 ocen

Tytuł Zaawansowane Negocjacje w Biznesie – Warsztaty dla Praktyków [SZKOLENIE STACJONARNE]

Numer usługi 2021/06/11/13873/1076052

Dostawca usług Mariusz Tomaszewski MTConsulting

Miejsce usługi Toruń

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

1 980,00 zł netto za osobę

1 980,00 zł brutto za osobę

123,75 zł netto za osobogodzinę

123,75 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą podnieść swoje umiejętności negocjacyjne na wyższy poziom oraz osiągać swoje cele biznesowe w negocjacjach, z uwzględnieniem interesów własnych i partnera negocjacji.

Negocjacje w biznesie to warsztat kierowany głównie do:

  • przedsiębiorców, właścicieli firm i członków zarządów
  • osób pracujących na stanowiskach kierowniczych lub przewidzianych do awansu
  • pracowników działów handlowych
  • sprzedawców, przedstawicieli handlowych, key account managerów
  • wszystkich osób, które na co dzień prowadzą negocjacje

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które są praktykami i posiadają podstawową wiedzę oraz doświadczenie w zakresie negocjowania i chcą rozwinąć swój warsztat.

W przypadku braku takiego doświadczenia zachęcamy do udziału w szkoleniu podstawowym: Negocjowanie w Praktyce – Jak Prowadzić Skuteczne Negocjacje Handlowe i Osiągać Swoje Cele?

Minimalna liczba uczestników: 4
Maksymalna liczba uczestników: 12
Data zakończenia rekrutacji: 07-07-2021
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Zaawansowane negocjacje w biznesie to szkolenie dla praktyków sprzedaży i negocjacji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności na wyższy poziom oraz osiągać swoje cele negocjacyjne, uwzględniając przy tym interesy partnera negocjacji.

Szkolenie przygotowuje do prowadzenia negocjacji w trudnych warunkach i z twardym partnerem negocjacji po drugiej stronie.

Dzięki udziałowi w szkoleniu będziesz:

  • tworzyć najbardziej efektywne strategie negocjacyjne,
  • precyzyjnie formułować oczekiwania, cele i argumentację w negocjacjach,
  • trafnie diagnozować etapy negocjacji i dostosowywać swój styl działania,
  • kontrolować negocjacje na poziomie procesu, wywierania wpływu i perswazyjnej argumentacji,
  • dostosowywać taktyki negocjacji do przyjętej u partnera strategii,
  • radzić sobie w sytuacjach trudnych,
  • dostrajać się do partnera w negocjacjach na poziomie werbalnym i niewerbalnym,

Warsztat składa się w 80% z zajęć praktycznych i 20% z części teoretycznej (mini-wykłady). Prowadzony jest przez praktyka - eksperta negocjacji i sprzedaży B2B.

MODUŁY SZKOLENIA

BUDOWANIE POSTAWY NEGOCJATORA

  • Wpływ nastawienia negocjatora na proces negocjacji;
  • Poziom samooceny a skuteczność działań negocjatora;
  • Problemy związane z niską samooceną i reakcje obronne;
  • Metody kreowania właściwego poziomu samooceny;
  • Radzenie sobie z porażkami w trakcie negocjacji – znaczenie samooceny.

TECHNIKI NEGOCJACJI – PRAWIDŁOWA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  • Preferowane systemy reprezentacji – test samooceny własnego, preferowanego systemu reprezentacji;
  • Diagnoza typu reprezentacji partnera negocjacyjnego i dopasowanie się do niego;
  • Znaczenie tonu głosu w negocjacjach i jego wpływ na interpretacje komunikatów werbalnych – ćwiczenie;
  • Poprawne formułowanie przekazu – wpływ słów na odbiór przekazu (zbitki słowne, formy gramatyczne, zwięzłość);
  • Techniki aktywnego słuchania  i umiejętność parafrazowania usłyszanych treści – ćwiczenia;
  • Ćwiczenia – prowadzone są przykładowe negocjacje z udziałem uczestników szkolenia. Sceny są filmowane i komentowane.

MODEL HARVARD – KRYTYCZNE OBSZARY PODCZAS NEGOCJACJI

  • Relacje;
  • Zobowiązania;
  • Potrzeby;
  • Opcje;
  • Kwestie;
  • Parametry;
  • Alternatywy.

PROCES NEGOCJACJI – NAJWAŻNIEJSZE ETAPY

  • Przygotowanie;
  • Prezentacja stanowiska wyjściowego;
  • Przetarg;
  • Impas;
  • Kontrakt.

WŁASNY STYL NEGOCJACJI

  • Samoocena własnych kwalifikacji negocjacyjnych, moje mocne i słabe strony jako negocjatora - autoanaliza;
  • Motywacja – umiejętność kształtowania jej poziomu podczas procesu negocjacji;
  • Sposoby formułowania celów negocjacyjnych;
  • Świadomość hierarchii celów podczas procesu negocjacji;
  • Konflikt interesów – sprzeczne dążenia – sposoby wykorzystania informacji o hierarchii celów do rozwiązania kryzysów negocjacyjnych;
  • Właściwy wybór strategii dotarcia do celu – siła negocjacji;
  • Sposoby wzbudzania motywacji;
  • Idealny negocjator - cechy skutecznego negocjatora.

PERSWAZJA – PRZEKONYWANIE DO SWOICH RACJI

  • Perswazja – sposoby wpływania na innych;
  • Reguły wywierania wpływu;
  • Stosowanie argumentów perswazyjnych.

ZNACZENIE KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W NEGOCJACJACH

  • Elementy składające się na komunikację niewerbalną;
  • Kontakt wzrokowy i jego rola w procesie negocjacji;
  • Postawa ciała, gesty i mimika wyrażające ciepło i chłód w stosunkach międzyludzkich;
  • Operowanie przestrzenią w trakcie negocjacji;
  • Dostrajanie postawy ciała pod kątem rozmówcy – ćwiczenie umiejętności dopasowania postawy własnej do postawy rozmówcy;
  • Sposoby weryfikowania prawdziwości informacji przekazywanej przez gesty drugiej strony.

TAKTYKI NEGOCJACYJNE - TRENING

Zapoznanie się z poszczególnymi taktykami oraz ich przećwiczenie w praktyce. Scenki 1 na 1. Wypracowanie kontr-taktyk.

  • Niepełne pełnomocnictwo
  • Skubanie
  • Spotkajmy się w połowie drogi
  • Śmieszne pieniądze
  • Wycofanie oferty
  • Nagroda w raju
  • Sytuacja hipotetyczna
  • Odłóżmy to na później
  • Zabójcze pytanie
  • Zastraszanie konkurencją
  • Atak frontalny
  • Dobry, zły glina

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Prezentacja multimedialna w
  • Mapy myśli
  • Materiały i handouty do ćwiczeń

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Interaktywny mini wykład
  • Case study - symulacja negocjacji
  • Ćwiczenia w parach
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Scenki z omówieniem
  • Test autodiagnostyczny

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Praktyczne sprawdzenie umiejętności i wiedzy na temat negocjowania - case study;
  • Symulacja, w ramach której przeprowadza się negocjacje z założonym z góry celem do osiągnięcia.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Budowanie pozycji negocjatora
Data realizacji zajęć
08-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Techniki negocjacji – prawidłowa komunikacja z klientem
Data realizacji zajęć
08-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Model Harvard – krytyczne obszary podczas negocjacji
Data realizacji zajęć
08-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Proces negocjacji – najważniejsze etapy
Data realizacji zajęć
08-07-2021
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Własny styl negocjacji
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Perswazja – przekonywanie do swoich racji
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Znaczenie komunikacji niewerbalnej w negocjacjach
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Taktyki negocjacyjne – trening – cz.1
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Taktyki negocjacyjne – trening – cz. 2
Data realizacji zajęć
09-07-2021
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
02:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie „Zaawansowane Negocjacje w Biznesie – Warsztaty dla Praktyków” rozwija umiejętności negocjacyjne uczestników i przygotowuje ich do samodzielnego i skutecznego prowadzenia zaawansowanych negocjacji oraz wywierania wpływu w negocjacjach, z uwzględnieniem interesów własnych i partnera negocjacji oraz osiągania wspólnych celów.

Efekty uczenia się

  • buduje swoją samoocenę i pewność siebie w negocjacjach
  • diagnozuje swój preferowany system reprezentacji w negocjacjach oraz partnera negocjacji i dopasowuje się do niego
  • formułuje przekaz i module głos adekwatnie do pożądanego efektu w odbiorze
  • aktywnie słucha i parafrazuje wypowiedzi partnera negocjacji
  • analizuje i diagnozuje krytyczne obszary podczas negocjacji
  • prawidłowo diagnozuje etapy procesu negocjacyjnego i dostosowuje do niego techniki negocjacji
  • dokonuje autoanalizy i diagnozy swoich słabych i mocnych stron w negocjacjach
  • wpływa na poziom motywacji własnej i partnera negocjacji
  • formułuje cele negocjacyjne i określa ich priorytety
  • właściwie dobiera strategie i taktyki dotarcia do celu negocjacji
  • umiejętnie stosuje argumenty perswazyjne i przekonuje innych do swoich racji
  • stosuje świadomą komunikację niewerbalną i wywiera za jej pomocą wpływ na partnera negocjacji
  • operuje przestrzenią w procesie negocjacji
  • dostraja postawę ciała i gestykulację do rozmówcy
  • weryfikuje prawdziwość informacji na podstawie gestów i mowy ciała partnera negocjacji
  • Stosuje różnicowane taktyki i kontr-taktyki negocjacyjne

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Zadania realizowane podczas szkolenia
  • Zadanie wdrożeniowe po szkoleniu z informacją zwrotną od trenera
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 980,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 980,00 zł
Koszt osobogodziny netto 123,75 zł
Koszt osobogodziny brutto 123,75 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Toruń, woj. kujawsko-pomorskie

Szkolenie w formule zamkniętej odbywa się w siedzibie przedsiębiorcy lub w innym uzgodnionym miejscu.

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Tomasz Kolasiński

Tomasz Kolasiński

Posiada doświadczenie zawodowe jako handlowiec, menedżer sprzedaży i dyrektor handlowy w branżach elektroniki użytkowej oraz elektryczno-budowlanej. Zarządzał pracą 20-osobowego zespołu doradców techniczno-handlowych oraz pracowników działu sprzedaży i ofertowania. Wdrażał standardy obsługi klienta w takich firmach jak Media Saturn Holding, Perfumeriach Douglas, czy sieci sklepów Centrum Wina. Wdrażał profesjonalne systemy sprzedaży telefonicznej w mBanku
oraz Cardif ARD.

Szkolenia ze sprzedaży i negocjacji prowadzi od ponad 10 lat. W tym czasie przeszkolił ponad 50 firm różnych branż i
wielu handlowców, pracując dla firm. Na salach szkoleniowych spędził ponad 1500 dni szkoleniowych, z czego ponad 500 z zakresu negocjacji. Z jego doświadczenia korzystali pracownicy m.in, takich firm jak: Ambra, Castorama, Ciech, mBank, T-Mobile, Volvo, General Electric i wiele innych

Absolwent studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego - Podyplomowe Studium Socjologii Stosowanej w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi. Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Łódzkim – wydział Zarządzania.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Małgorzata Heinrich

Małgorzata Heinrich

email: bur@mtc.pl

tel: (+48) 883 329 608

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe:

  •  podręcznik;
  • skrypt;
  • prezentacja mulitmedialna;
  • materiały ćwiczeniowe:
    - tabele
    - kanwy
    - diagramy
    - wykresy

Informacje dodatkowe

Istnieje możliwość realizacji szkolenia w formule zamkniętej dla konkretnej firmy w formie szkolenia stacjonarnego lub zdalnego z trenerem na żywo. Skontaktuj się z nami i poproś o indywidualną ofertę.

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).

Ciasteczka>