Usługa - SZKOLENIE MENADŻER E-COMMERCE edycja 2021/22

Logo Politechnika Białostocka

4.3/5 z 259 ocen

Tytuł SZKOLENIE MENADŻER E-COMMERCE edycja 2021/22

Numer usługi 2021/06/07/7712/1070191

Dostawca usług Politechnika Białostocka

Miejsce usługi Białystok

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia mieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)

Status usługi opublikowana

PLN

6 400,00 zł netto za osobę

6 400,00 zł brutto za osobę

34,78 zł netto za osobogodzinę

34,78 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 2 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie kierowane jest głównie do osób zajmujących stanowiska kierownicze, przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o zagadnienia związane z wykorzystaniem narzędzi e-commerce w zarządzaniu, budowie strategii, planowaniu i realizacji działań w obszarze handlu elektronicznego.

Szkolenie kierowane jest w szczególności do osób, które chcą wejść w branżę e-commerce, uruchomić świadczenie usług w nowym modelu lub transformować swój biznes offline do wersji online. 

Minimalna liczba uczestników: 15
Maksymalna liczba uczestników: 30
Data zakończenia rekrutacji: 31-10-2021
Liczba godzin usługi: 184
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych prowadzących do zdobycia lub potwierdzenia kwalifikacji nadawanych po ukończeniu kursów dokształcających i szkoleń, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym
Zakres uprawnień: KURSY I SZKOLENIA

Ramowy program usługi

Pokaż program

Po uzyskaniu pozytywnych ocen z zaliczeń projektów przewidzianych w programie kształcenia uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

Szkolenie "Menadżer E-Commerce" trwa dwa semestry.

Plan szkolenia

Plan szkolenia „Menadżer E-Commerce” obejmuje 184 godzin zajęć, prowadzonych w formie wykładów, warsztatów i pracowni komputerowych.

Zakres tematów dotyczy następujących zagadnień:

I SEMESTR

  1. Strategia i podstawy handlu elektronicznego (wykład/pracownia:10h/8h)

  2. Narzędzia marketingowe w handlu elektronicznym 1 (wykład/pracownia:8h/10h)

  3. Analiza efektywności kanałów sprzedaży online (wykład/pracownia:8h/8h)

  4. Pozyskiwanie ruchu w działaniach online (wykład/pracownia:8h/12h)

  5. Platformy sprzedażowe w e-commerce - Wprowadzenie (wykład/pracownia:8h/4h)

  6. Przygotowanie strategii i ramy prawne działań online (wykład/pracownia:6h/6h)

II SEMESTR

1. Modele i strategie wdrażania e-commerce(wykład/pracownia:8h/12h)

2. Narzędzia marketingowe w handlu elektronicznym 2(wykład/pracownia:2h/6h)

3. Model ekonomiczny i optymalizacja konwersji w sklepach internetowych(wykład/pracownia:8h/8h)

4. Platformy sprzedażowe w e-commerce – Allegro i Ekspansja zagraniczna(wykład/pracownia:8h/4h)

5. Zarządzanie handlem elektronicznym (wyklad/pracownia:8h/4h)

6. Technologie i aplikacje wykorzystywane w budowie ekosystemu e-commerce (wyklad/pracownia:8h/4h)

Zajęcia realizowane są w systemie niestacjonarnym. Program przewiduje 9-10 dwudniowych zjazdów w semestrze (sobota-niedziela). Podczas każdego zjazdu zaplanowane jest średnio po 16 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) odbywających się w godzinach 9 – 18.

Poniższy harmonogram zjazdów zawiera tylko ramy czasowe zajęć, a nie godziny zajęć konkretnych zajęć. Konkretne godziny będzie określać liczba grup, której na dzień dzisiejszy nie znamy. W zależności od tego czy będzie to jedna grupa, czy dwie grupy pracowni, godziny zajęć będą różne. Ponadto, harmonogram zjazdów zawiera tylko ramy czasowe zajęć, a nie godziny zajęć konkretnych zajęć. Harmonogram obejmuje także przerwy obiadowe, okienka pomiędzy zajęciami, w przypadku, kiedy zajęcia będą odbywać się w dwóch grupach, termin rezerwowy (na wypadek odrabiania zajęć). Tym samym podsumowanie godzin w poniższym harmonogramie jest nieistotne. Liczba godzin usługi to 184h lekcyjnych jak podano w nagłówku usługi.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzinForma stacjonarna
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 01
Data realizacji zajęć
16-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 01
Data realizacji zajęć
17-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 02
Data realizacji zajęć
23-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 02
Data realizacji zajęć
24-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 03
Data realizacji zajęć
06-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 03
Data realizacji zajęć
07-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 04
Data realizacji zajęć
13-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 04
Data realizacji zajęć
14-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 05
Data realizacji zajęć
27-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 05
Data realizacji zajęć
28-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 06
Data realizacji zajęć
04-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 06
Data realizacji zajęć
05-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 07
Data realizacji zajęć
11-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 07
Data realizacji zajęć
12-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 08
Data realizacji zajęć
16-01-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 08
Data realizacji zajęć
17-01-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 09
Data realizacji zajęć
12-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 09
Data realizacji zajęć
13-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 10
Data realizacji zajęć
19-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 10
Data realizacji zajęć
20-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 01
Data realizacji zajęć
05-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 01
Data realizacji zajęć
06-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 02
Data realizacji zajęć
19-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 02
Data realizacji zajęć
20-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 03
Data realizacji zajęć
02-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 03
Data realizacji zajęć
03-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 04
Data realizacji zajęć
09-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 04
Data realizacji zajęć
10-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 05
Data realizacji zajęć
07-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 05
Data realizacji zajęć
08-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 06
Data realizacji zajęć
14-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 06
Data realizacji zajęć
15-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 07
Data realizacji zajęć
28-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 07
Data realizacji zajęć
29-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 08
Data realizacji zajęć
04-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 08
Data realizacji zajęć
05-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 09
Data realizacji zajęć
18-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 09
Data realizacji zajęć
19-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 10
Data realizacji zajęć
25-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 10
Data realizacji zajęć
26-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Forma stacjonarna
-

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Podczas kursu uczestnicy dowiedzą się na czym polega prowadzenie działań w obszarze handlu elektronicznego za pomocą Internetu i kanałów social media. Uzyskana wiedza ma pomóc w realizacji nowych przedsięwzięć lub transformacji istniejących przedsiębiorstw, rozszerzając pola działań o usługi w obszarze handlu elektronicznego. Po zakończeniu zajęć uczestnicy będą w stanie samodzielnie przygotować strategię rynkową dla sklepu internetowego i koordynować działania związane z jego uruchomieniem oraz funkcjonowaniem.

Kursanci pozyskają wiedzę z zakresu pojęć związanych z biznesem elektronicznym, przygotowywania planu wdrożenia i strategii; opracowywania planu marketingowego i promocji, określania potrzeb finansowych na start i początkowy etap realizacji projektu, zagadnień związanych z ideą realizacji biznesu w modelu elektronicznym.

Cel edukacyjny

Podczas zajęć, uczestnicy, krok po kroku realizują projekt zaliczeniowy (w ramach projektów cząstkowych), zawierający kolejne elementy strategii i działań uruchomienia przedsięwzięcia e-commerce:
• analiza potencjału rynku i konkurencji,
• budowa oferty produktowej dopasowanej do grupy docelowej,
• wybór taktyk dla stworzonego sklepu,
• wybór narzędzi niezbędnych do realizacji strategii: technologia, narzędzia komunikacji, narzędzia wsparcia obsługi klienta, automatyzacja marketingu,

Efekty uczenia się

Po uzyskaniu pozytywnych ocen z zaliczeń (lub projektów) przewidzianych w planie szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończonym szkoleniu. W przypadku korzystania z dofinansowania, których regulamin wymaga rozdzielności funkcji kształcenia oraz walidacji, konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google „Kwalifikacja indywidualna Google Analytics”. Podmiotem walidującym jest firma Google.

Podczas kursu dowiesz się, na czym polega planowanie i prowadzenie działań w handlu elektronicznym. Zdobyta wiedza pomoże Ci w realizacji nowych przedsięwzięć lub transformacji przedsięwzięć offline do wersji online. Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak zaplanować i przeprowadzić następujące działania:

  • analizę potencjału rynku i konkurencji,
  • analizę klienta i zdefiniowanie grup docelowych,
  • budowę oferty produktowej dopasowanej do grupy docelowej,
  • stworzenie propozycji wartości,
  • opracowanie języka komunikacji i charakteru marki,
  • wybór taktyk dla stworzonego sklepu,
  • wybór narzędzi niezbędnych do realizacji strategii: technologia, narzędzia komunikacji, narzędzia wsparcia obsługi klienta, automatyzacja marketingu,
  • dobór kanałów komunikacji marketingowej,
  • dobór kluczowych partnerstw i określenie niezbędnych zasobów,
  • budowę kompetencji i zespołu,
  • dobór narzędzi finansowania działalności,
  • wdrożenie regulaminów i prawnych wymogów dla sklepu internetowego.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Podczas zajęć, uczestnicy, krok po kroku realizują projekt zaliczeniowy (w ramach projektów cząstkowych), zawierający kolejne elementy strategii i działań uruchomienia przedsięwzięcia e-commerce.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Czy usługa pozwala na zdobycie innych kwalifikacji?

Uznawane kwalifikacje

Pytanie 4: Czy dokument jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym (lista zidentyfikowanych certyfikatów w pkt 2c opracowania)?

W przypadku dofinansowania ze środków, dla których wymagany jest zewnętrzny egzamin, konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google „Kwalifikacja indywidualna Google Analytics”.
W przypadku korzystania z innych źródeł dofinansowania, uzyskanie certyfikatu jest opcjonalne.

Warunki uznania kwalifikacji

Pytanie 2: Czy procesy kształcenia oraz walidacji są realizowane z zapewnieniem rozdzielności funkcji?

W przypadku korzystania z dofinansowania, których regulamin wymaga rozdzielności funkcji kształcenia oraz walidacji, konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google „Kwalifikacja indywidualna Google Analytics”. Podmiotem walidującym jest firma Google.

Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidację Politechnika Białostocka / firma Google. W przypadku korzystania z dofinansowania, których regulamin wymaga zakończenia egzaminem zewnętrznym potwierdzającym nabycie kwalifikacji (zgodnie z regulaminem EFS), pomiotem prowadzącym walidację jest firma Google.
Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BUR Nie
Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującego Politechnika Białostocka - TAK / firma Google - NIE. W przypadku korzystania z dofinansowania, których regulamin wymaga zakończenia egzaminem zewnętrznym potwierdzającym nabycie kwalifikacji (zgodnie z regulaminem EFS), pomiotem prowadzącym walidację jest firma Google, która nie jest w BUR.
Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BUR Nie
Podstawa prawna dla Podmiotów/kategorii Podmiotów organ władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 6 400,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 6 400,00 zł
Koszt osobogodziny netto 34,78 zł
Koszt osobogodziny brutto 34,78 zł
w tym koszt walidacji netto 0,00 zł
w tym koszt walidacji brutto 0,00 zł
w tym koszt certyfikowania netto 0,00 zł
w tym koszt certyfikowania brutto 0,00 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie

Politechnika Białostocka Wydział Informatyki ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi
  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Paweł Paszkowski

Paweł Paszkowski

Swoje doświadczenie zdobywał pracując zarówno w korporacji jak i małych firmach. Z marketingiem i handlem związany od kilkunastu lat. Od 5 lat w branży e-commerce i marketingu internetowym. Aktualnie Dyrektor Generalny w bdsklep.pl – największego i najszybciej rozwijającego się w Polsce supermarketu internetowego.

Absolwent Marketingu i Studiów Menedżerskich w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. Ukończył też Strategię Komunikacji Marki w Szkole Mistrzów Reklamy. Obecnie mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Białymstoku. Doradza w zakresie marketingu internetowego, budowania relacji z klientem, usability i procesów w sklepach internetowych oraz w szeroko pojętej tematyce e-commerce.

Prywatnie miłośnik wspinaczki sportowej i dobrej muzyki.

Zdjęcie Sebastian Suma

Sebastian Suma

CEO Sempai, ekspert IAB Polska. Od 2006 roku związany z branżą internetową, współwłaściciel firmy NetArch zajmującej się projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w Internecie. Od 2010 roku CEO Sempai (marki wydzielonej ze struktur firmy NetArch), specjalizującej się w działaniach SEO/SEM. Posiada bogate doświadczenie z dziedziny sprzedaży i marketingu internetowego. Obecnie odpowiada za planowanie i realizację strategii w kampaniach marketingowych dla ponad 70 klientów z branży e-commerce. Autor wielu prezentacji branżowych, m.in: „Efektywne kampanie AdWords w e-commerce”, „Pozycjonowanie sklepu za darmo. Co sprzedawca może zrobić sam?”, „Konwersja w e-Commerce”. Współautor książki poświęconej prowadzeniu i rozwijaniu e-biznesu "Konwersja w e-commerce". Obecnie również wykładowca Politechniki Białostockiej na kierunku Marketing Internetowy.

Zdjęcie Paweł Sala

Paweł Sala

Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail. Ekspert ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej popularnych narzędzi do email marketingu. Co miesiąc za jego pomocą ponad 70 tysięcy marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 milionów wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.

Autor książki “Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN „E-marketing – pakiet startowy”. Praktycznie co miesiąc publikuje w czasopismach oraz serwisach branżowych. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Paweł Tadejko

Paweł Tadejko

email: p.tadejko@pb.edu.pl

tel: (+48) 504 142 530

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Materiały dydaktyczne dla uczestników posiadają formę elektroniczną prezentacji w plikach PDF oraz dokumentów w formatach najpopularniejszych edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych.

Warunki uczestnictwa

Po zapisaniu się na usługę kandydat na szkolenie powinien złożyć dokumenty w formie online za pomocą strony

https://irk2.uci.pb.edu.pl/pl/offer/SZKOLENIA_PODYPL_2021_2022/

W razie wątpliwości kontakt z biurem studiów podyplomowych Wydziału Informatyki, tel. 85 746 90 99, kom. 789 284 909

Politechnika Białostocka, 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A, p. 019

Informacje dodatkowe

WARUNKI URUCHOMIENIA:

Minimalna liczba osób, dla której jest uruchamiany kierunek to 30 (łącznie kandydatów studiów podyplomowych i kursu). Zajęcia dla słuchaczy studiów i kursantów odbywają się wspólnie. Wspólny jest program, liczba godzin i prowadzący. W przypadku mniejszej liczby kandydatów decyzję o uruchomieniu szkolenia podejmuje Dziekan.

LIMIT MIEJSC - 34 słuchaczy. W przypadku większej liczby kandydatów decyzję o uruchomieniu dodatkowych grup podejmuje Dziekan.

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Warunki techniczne

Pokaż warunki techniczne

Warunki techniczne

  • posiadanie komputera/laptopa z wyposażeniem w kamerę internetową i mikrofon;
  • posiadania łącza internetowego o prędkości minimum 10 Mbps;
Ciasteczka>