Usługa - Generowanie leadów sprzedażowych w e-commerce

Logo Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek

4.8/5 z 3089 ocen

Tytuł Generowanie leadów sprzedażowych w e-commerce

Numer usługi 2021/05/24/8826/1055971

Dostawca usług Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek

Miejsce usługi Dobre Miasto

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia mieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)

Status usługi opublikowana

Identyfikator projektu Covid-19 / Handel / Gosp. Wodno-Ściekowa / Odzysk Surowców / Zdrowie i Pomoc Społeczna

PLN

3 610,00 zł netto za osobę

3 610,00 zł brutto za osobę

95,00 zł netto za osobogodzinę

95,00 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 12 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie skierowane jest do kierowników, menadżerów firm jak również pracowników działów obsługi klienta oraz marketingu, osób pracujących na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem klienta, hadlowców, pracowników jednostek prowadzących eksport-import, osób prowadzących działalność w zakresie sprzedaży, osób prowadzących działania marketingowe w organizacji w obszarze pozyskiwania leadów sprzedażowych, pracowników agencji marketingowych, studiują i zamierzają zdobyć kwalifikacje handlowe, PR kreatywnych, social media oraz pracowników domów mediowych

Minimalna liczba uczestników: 2
Maksymalna liczba uczestników: 24
Data zakończenia rekrutacji: 11-07-2021
Liczba godzin usługi: 38
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Szkolenie skierowane jest do kierowników, menadżerów firm jak również pracowników działów obsługi klienta oraz marketingu, osób pracujących na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem klienta, hadlowców, pracowników jednostek prowadzących eksport-import, osób prowadzących działalność w zakresie sprzedaży, osób prowadzących działania marketingowe w organizacji w obszarze pozyskiwania leadów sprzedażowych, pracowników agencji marketingowych, studiują i zamierzają zdobyć kwalifikacje handlowe, PR kreatywnych, social media oraz pracowników domów mediowych.

Szkolenie składać się będzie z 38h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 min). Szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć teoretycznych (20h dydaktycznych) i praktycznych (16h dydaktycznych), z czego 2 h dydaktyczne poświęcone zostaną na przeprowadzenie PRE (1h) i POST testu (1h).

Program ramowy usługi

  1. PRE Test - walidacja (45 min)
  2. Lead e-commerce - wyjaśnienie pojęcia w odniesieniu do sektora handlu (zajęcia teoretyczne - 45 min)
  3. Rodzaje leadów e-commerce (ze względu na gotowość dokonania zakupu, rodzaj relacji między sprzedającym i kupującym, pozycję leadu w lejku sprzedażowym) (zajęcia teoretyczne - 1,5h)
  4. Pozyskiwanie leadów (zajęcia teoretyczne - 1,5)
  5. Content marketing (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne - 1,5h)
  6. Mailing (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne - 1,5h)
  7. Event marketing (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne - 1,5h)
  8. Social media marketing (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne - 1,5h)
  9. Pozycjonowanie (SEO) oraz polecenie w sieci społecznościowej (ĆWICZENIA zajęcia praktyczne - 1,5h)
  10. Aplikacje analityczne stosowane w e-commerce (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne - 1,5h)
  11. Metody pozyskiwania leadów w e-handlu (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne - 1,5h)
  12. Tworzenie planu działania w pozyskiwaniu leadów (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne - 1,5h)
  13. Wybrane narzędzia analityczne analizy leadów (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne - 1,5h)
  14. Analiza leadów - lead scoring (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne - 1,5h)
  15. Tworzenie treści content marketingu (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne - 1,5h)
  16. Prowadzenie kontaktu z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne - 1,5h)
  17. Organizacja eventów w sieci Internetu (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne - 1,5h)
  18. Główne zagadnienia UX, UI (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne - 1,5h)
  19. SEO (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne - 1,5h)
  20. Jak współpracować ze specjalistami z dziedzin UX, UI i SEO (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne - 45 min)
  21. POST Test (45 min)

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
PRE Test - walidacja
Data realizacji zajęć
12-07-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
08:45
Liczba godzin
00:45
Przedmiot / temat zajęć
Lead e-commerce - wyjaśnienie pojęcia w odniesieniu do sektora handlu (zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
12-07-2021
Godzina rozpoczęcia
08:45
Godzina zakończenia
09:30
Liczba godzin
00:45
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
12-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:30
Godzina zakończenia
09:45
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Rodzaje leadów e-commerce (ze względu na gotowość dokonania zakupu, rodzaj relacji między sprzedającym i kupującym, pozycję leadu w lejku sprzedażowym) (zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
12-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:45
Godzina zakończenia
11:15
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
12-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:15
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Pozyskiwanie leadów (zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
12-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
12-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
13:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Content marketing (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne)
Data realizacji zajęć
12-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:15
Godzina zakończenia
14:45
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Mailing (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne)
Data realizacji zajęć
13-07-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
09:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
13-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:30
Godzina zakończenia
09:45
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Event marketing (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne)
Data realizacji zajęć
13-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:45
Godzina zakończenia
11:15
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
13-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:15
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Social media marketing (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne)
Data realizacji zajęć
13-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
13-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
13:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Pozycjonowanie (SEO) oraz polecenie w sieci społecznościowej (ĆWICZENIA zajęcia praktyczne
Data realizacji zajęć
13-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:15
Godzina zakończenia
14:45
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Aplikacje analityczne stosowane w e-commerce (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
23-07-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
09:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
23-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:30
Godzina zakończenia
09:45
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Metody pozyskiwania leadów w e-handlu (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne
Data realizacji zajęć
23-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:45
Godzina zakończenia
11:15
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
23-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:15
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Tworzenie planu działania w pozyskiwaniu leadów (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
23-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
23-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
13:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Wybrane narzędzia analityczne analizy leadów (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne)
Data realizacji zajęć
23-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:15
Godzina zakończenia
14:45
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Analiza leadów - lead scoring (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
26-07-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
09:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
26-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:30
Godzina zakończenia
09:45
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Tworzenie treści content marketingu (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne)
Data realizacji zajęć
26-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:45
Godzina zakończenia
11:15
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
26-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:15
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Prowadzenie kontaktu z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
26-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
26-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
13:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Organizacja eventów w sieci Internetu (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
26-07-2021
Godzina rozpoczęcia
13:15
Godzina zakończenia
14:45
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Główne zagadnienia UX, UI (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
27-07-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
09:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
27-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:30
Godzina zakończenia
09:45
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
SEO (ĆWICZENIA - zajęcia praktyczne)
Data realizacji zajęć
27-07-2021
Godzina rozpoczęcia
09:45
Godzina zakończenia
11:15
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
27-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:15
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Jak współpracować ze specjalistami z dziedzin UX, UI i SEO (Wykład online, współdzielenie ekranu - zajęcia teoretyczne)
Data realizacji zajęć
27-07-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:45
Przedmiot / temat zajęć
POST Test
Data realizacji zajęć
27-07-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
00:45

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie Generowanie leadów sprzedażowych w e-commerce prowadzi do skutecznego pozyskiwania nowych klientów poprzez dotarcie do właściwej grupy docelowej z wykorzystaniem odpowiedniej metody pozyskiwania leadów.

Efekty uczenia się

Efekty uczenia się:

  • omawia rodzaje leadów w e-commerce, ze względu na gotowość dokonania zakupu, rodzaj relacji między sprzedającym i kupującym oraz pozycję leadu w lejku sprzedażowym,
  • objaśnia zagadnienie pozyskiwanie leadów poprzez content marketing, mailing, event marketing, social media marketing, pozycjonowanie (SEO) oraz polecenie w sieci społecznościowej,
  • zna główne aplikacje analityczne stosowane w e-commerce,
  • potrafi dobrać metodę pozyskiwania leadów w e-handlu i stworzyć plan działań w tym zakresie z zastosowaniem wybranego narzędzia analitycznego potrafi   prowadzić analizę leadów (lead scoring),
  • potrafi tworzyć proste treści content marketingu, prowadzić kontakt z klientami za pomocą mediów społecznościowych i organizować eventy w sieci Internetu,
  • w kontekście pozyskiwania leadów w e-commerce omawia główne zagadnienia związane z tematyką UX, UI oraz SEO i jest gotów do współpracy ze specjalistami w tych dziedzinach

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

W zakresie spełnienia celu edukacyjnego usługi weryfikacja osiągnięcia efektów uczenia się polegać będzie na przeprowadzeniu PRE testu (1 godzina) na początku szkolenia oraz POST testu (w formie elektronicznej - 1 godzina) na ostatniej godzinie szkolenia. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest pozytywnie zdany POST test (min. 70% prawidłowych odpowiedzi).

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 610,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 610,00 zł
Koszt osobogodziny netto 95,00 zł
Koszt osobogodziny brutto 95,00 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Orła Białego 18, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie

Hotel Kopczyński

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Izabela Aftyka

Izabela Aftyka

Praktyk, który posiada minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z marketingiem i sprzedażą w e-commerce, w tym pozyskiwaniu leadów, prowadzeniu SEO, współpracy z zespołami projektującymi UX i UI. Copywriterka oraz założycielka firmy Copywriting Biznesowy. Specjalizuje się w projektowaniu skutecznych tekstów sprzedażowych oraz tworzeniu strategii komunikacji dla marek. Swoimi słowami wspiera małe i średnie firmy, a na blogu dzieli się wiedzą o copywritingu. Trener posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu szkoleń o podobnej tematyce.

Zdjęcie Małgorzata Bukowska-Selwon

Małgorzata Bukowska-Selwon

Specjalista z zakresu szkoleń z komunikacji społecznej dla biznesu oraz szeroko pojętego marketingu dla biznesu - przeprowadzone ponad 120h szkoleń o podobnej tematyce. Trener posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce. Trener specjalizujący się w:
1. Realizacji szkoleń z zakresu budowania różnorodnych relacji biznesowych opartych na biznesie B2B oraz biznesie opartym na wewnętrznej strukturze organizacji.
2. Specjalizacja w budowaniu wewnętrznych motywatorów sprzedawcy jako źródło potencjału niezbędne w procesie sprzedaży.
3. Dokonywaniu audytu szkoleniowego, które są bazą do procesu ciągłego rozwoju.
4. Szkoleniach z zakresu komunikacji wewnętrznej jako niezbędnego elementu dla rozwoju organizacji.
5. Szkolenia z zakresu obsługi klienta w punktach handlowych.
Trener przeprowadził szkolenia dla takich klientów, jak: Reserved, ZUS, Sieć Eltel Polska, PGN Ostróda, Model Art. Ostróda, Northman, Hotel Wileński Olsztyn, Hotel Krasicki Lidzbark Warmiński, Libro, PHU Cierniewski Niedzica, Taranko, Entra, Społem Nidzica, Cymes Olsztyn, Sklep Adam Olsztyn, New-Vet Bartoszyce, Expectum Gniezno, MP Popławscy Nidzica, Urząd Marszałkowski Olsztyn, Skok Ubezpieczenia.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Małgorzata Dudek

Małgorzata Dudek

email: biuro@akademiakompas.pl

tel: (+48) 535 296 584

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Materiały dla uczestników usługi:

  • dostęp do webinarium szkoleniowego prowadzonego na specjalistycznej platformie,
  • dostęp do skryptów, podręczników, publikacji branżowych i witryn internetowych  zawierających informacje na temat prowadzenia handlu w kanale e-commerce oraz wprowadzania zmian w organizacji, udostępnianych w formie elektronicznej,
  • dostęp do skryptów, podręczników, publikacji branżowych i witryn internetowych  zawierających informacje na temat przepisów prawnych dotyczących prowadzenia handlu w kanale e-commerce, udostępnianych w formie elektronicznej, w tym obejmujących zagadnienia stosowania: praw konsumenta, RODO, bezpieczeństwa klienta, bezpieczeństwa produktu oraz obowiązujących przepisów prawa związanych z profilaktyką przeciwdziałania zakażeniom wirusa SARS COV-2 i zalecenia  dotyczące  standardowych praktyk w celu zredukowania ekspozycji i transmisji chorób.
  • dostęp do wersji testowych I freeware oprogramowania wspierającego prowadzenie CRM, oraz zarządzanie zespołem zdalnym, analitykę leadów, analitykę o prowadzenie SEO, prowadzenie działań UX, UI oraz projektowanie usług.

Warunki uczestnictwa

Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.

Informacje dodatkowe

 Usługa realizowana zgodnie z "Wytycznymi dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS COV-2" wydanych przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Głównym Inspektorem Sanitarnym (https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/spotkania-biznesowe-szkolenia-konferencje-i-kongresy).

Wymogi sanitarne: odległość między uczestnikami 1,5m, możliwość samodzielnego wyboru miejsca przez uczestnika, płyny do dezynfekcji rąk, maseczki jednorazowe dostępne dla uczestników, wietrzenie sali, pełna dezynfekcja pomieszczeń przed i po szkoleniu.

  • Szkolenie składa się z 38 godzin dydaktycznych (20h dydaktycznych teoretycznych, 16 h dydaktycznych praktycznych i 2 h test).
  • Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu - min 80% obecności oraz materiały szkoleniowe.

Warunki techniczne

Pokaż warunki techniczne

Warunki techniczne

Usługa w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkać biznesowych i wideokonferencji.

Dwa dni przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej.

Uczestnik musi dysponować:

- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):

Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,

- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;

- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;

- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),

- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (zalecane),

- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),

- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),

- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).

Ciasteczka>