Usługa - SZKOLENIE MARKETING INTERNETOWY edycja 2021/22

Logo Politechnika Białostocka

4.3/5 z 258 ocen

Tytuł SZKOLENIE MARKETING INTERNETOWY edycja 2021/22

Numer usługi 2021/04/27/7712/1024223

Dostawca usług Politechnika Białostocka

Miejsce usługi Białystok

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

6 400,00 zł netto za osobę

6 400,00 zł brutto za osobę

26,89 zł netto za osobogodzinę

26,89 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie kierowane są zarówno do osób zajmujących stanowiska kierownicze, przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o zagadnienia związane z wykorzystaniem narzędzi e-marketingowych w zarządzaniu, budowie strategii i planowaniu nowych form świadczenia usług oraz reklamy, jak i pozostałych osób, które chcą zdobyć nową lub poszerzyć swoją wiedzę na temat mechanizmów i narzędzi marketingu internetowego.
Szkolenie kierowane są w szczególności do:

- wszystkich, dla których ważna jest budowa wizerunku marki, zaangażowania oraz pozyskiwanie klientów;

- kierowników działu marketingu, dyrektorów zarządzających, specjalistów ds. marketingu online;

- właścicieli małych i średnich firm, freelancerów, pasjonatów, blogerów.

Jeżeli poznasz zasady nim rządzące i najnowsze narzędzia – będziesz cennym nabytkiem każdej firmy,

która chce prowadzić profesjonalne działania marketingowe w Internecie.

Minimalna liczba uczestników: 15
Maksymalna liczba uczestników: 30
Data zakończenia rekrutacji: 30-09-2021
Liczba godzin usługi: 238
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Statut Uczelni
Zakres uprawnień: KURSY I SZKOLENIA

Ramowy program usługi

Pokaż program

Po uzyskaniu pozytywnych ocen z zaliczeń i egzaminów z przedmiotów przewidzianych w programie kształcenia uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończonym szkoleniu. Podczas szkolenia dowiesz się, na czym polega prowadzenie działań marketingowych w Internecie. Zdobyta wiedza pomoże Ci w realizacji nowych przedsięwzięć oraz budowaniu wizerunku marki. Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak:

• Planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie

• Prowadzić działania w mediach społecznościowych

• Samodzielnie korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych

• Skutecznie zwrócić uwagę klientów na swoją markę

• Prawidłowo budować współpracę ze specjalistycznymi agencjami.

Szkolenie "Marketing Internetowy" trwa dwa semestry.

Plan szkolenia

Plan szkolenia „Marketing Internetowy” obejmuje 238h godziny zajęć i dotyczy następujących zagadnień:

I SEMESTR

1. Komunikacja w nowych mediach(wykład/ćwiczenia:12h/4h)

2. Strategia i budowanie marki (wykład/ćwiczenia:20h/4h)

3. Marketing Treści - Webwriting i kreacja (wykład/ćwiczenia:10h/8h)

4. Internet jako pole badań (wykład/ćwiczenia/pracownia:4h/8h/4h)

5. Zarządzanie biznesem w Internecie (wykład/ćwiczenia:16h/8h)

6. Serwisy WWW - Rodzaje i przeznaczenie (wykład/ćwiczenia/pracownia:4h/4h/8h)

7. Pozyskiwanie ruchu w Internecie(wykład/pracownia:12h/8h)

II SEMESTR

1. Storytelling i twórcy internetowi(wykład/ćwiczenia:16h/16h)

2. Biznes w Internecie - Prawo i planowanie(wykład/ćwiczenia/pracownia:12h/12h/4h)

3. Komunikacja Mobile i User Experience(wykład/ćwiczenia:12h/8h)

4. Kampanie - Działania płatne w Internecie(wykład/ćwiczenia:16h/4h)

5. Projekt zaliczeniowy (ćwiczenia:4h)

Zajęcia realizowane są w systemie niestacjonarnym. Program przewiduje 9-10 dwudniowych zjazdów w semestrze

(sobota-niedziela). Podczas każdego zjazdu zaplanowane jest średnio po 16 godzin dydaktycznych

odbywających się w godzinach 9 – 18.    

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 01
Data realizacji zajęć
16-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 01
Data realizacji zajęć
17-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 02
Data realizacji zajęć
23-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 02
Data realizacji zajęć
24-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 03
Data realizacji zajęć
06-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 03
Data realizacji zajęć
07-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 04
Data realizacji zajęć
13-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 04
Data realizacji zajęć
14-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 05
Data realizacji zajęć
27-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 05
Data realizacji zajęć
28-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 06
Data realizacji zajęć
04-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 06
Data realizacji zajęć
05-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 07
Data realizacji zajęć
11-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 07
Data realizacji zajęć
12-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 08
Data realizacji zajęć
16-01-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 08
Data realizacji zajęć
17-01-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 09
Data realizacji zajęć
12-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 09
Data realizacji zajęć
13-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 10
Data realizacji zajęć
19-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 10
Data realizacji zajęć
20-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 01
Data realizacji zajęć
05-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 01
Data realizacji zajęć
06-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 02
Data realizacji zajęć
19-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 02
Data realizacji zajęć
20-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 03
Data realizacji zajęć
02-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 03
Data realizacji zajęć
03-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 04
Data realizacji zajęć
09-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 04
Data realizacji zajęć
10-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 05
Data realizacji zajęć
07-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 05
Data realizacji zajęć
08-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 06
Data realizacji zajęć
14-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 06
Data realizacji zajęć
15-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 07
Data realizacji zajęć
28-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 07
Data realizacji zajęć
29-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 08
Data realizacji zajęć
04-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 08
Data realizacji zajęć
05-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 09
Data realizacji zajęć
18-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 09
Data realizacji zajęć
19-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 10
Data realizacji zajęć
25-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 10
Data realizacji zajęć
26-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie poświęcone jest wykorzystywaniu nowych mediów w prowadzeniu biznesu, pracy zawodowej czy realizowaniu swojej pasji. Jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, blogerem, pasjonatem? Chcesz dowiedzieć się jak zaplanować kreatywną kampanię w Internecie? Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie; Prowadzić działania w mediach społecznościowych; Skutecznie zwrócić zwrócić uwagę klientów na swoją markę.

Efekty uczenia się

Po uzyskaniu pozytywnych ocen z zaliczeń (lub projektów) przewidzianych w planie szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończonym szkoleniu. W przypadku korzystania z dofinansowania, których regulamin wymaga rozdzielności funkcji kształcenia oraz walidacji, konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google „Podstawy marketingu internetowego”. Podmiotem walidującym jest firma Google.

Uczestnicy szkolenia pozyskają wiedzę z zakresu:

  • pojęć związanych z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym,
  • przygotowywania planu wdrożenia i strategii; opracowywania planu marketingowego i promocji,
  • określania potrzeb finansowych na start i początkowy etap realizacji projektu,
  • zagadnień związanych z ideą realizacji biznesu w modelu elektronicznym,
  • przypadków biznesowych case-study, które są wartościowsze niż czysta teoria, na bazie przykładów firm/realizacji godnych uznania.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Czy usługa pozwala na zdobycie innych kwalifikacji?

Uznawane kwalifikacje

Pytanie 4: Czy dokument jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym (lista zidentyfikowanych certyfikatów w pkt 2c opracowania)?

W przypadku korzystania z dofinansowania ze środków Poddziałanie 3.2.2 „Pozaszkolne formy kształcenia dorosłych”, konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google „Podstawy marketingu internetowego”.
W przypadku korzystania z innych źródeł dofinansowania, uzyskanie certyfikatu jest opcjonalne.

Warunki uznania kwalifikacji

Pytanie 2: Czy procesy kształcenia oraz walidacji są realizowane z zapewnieniem rozdzielności funkcji?

W przypadku korzystania z dofinansowania, których regulamin wymaga rozdzielności funkcji kształcenia oraz walidacji, konieczne jest uzyskanie certyfikatu Google „Podstawy marketingu internetowego”. Podmiotem walidującym jest firma Google.

Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidację Politechnika Białostocka / firma Google. W przypadku korzystania z dofinansowania, których regulamin wymaga zakończenia egzaminem zewnętrznym potwierdzającym nabycie kwalifikacji (zgodnie z regulaminem EFS), pomiotem prowadzącym walidację jest firma Google.
Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BUR Nie
Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującego Politechnika Białostocka - TAK / firma Google - NIE. W przypadku korzystania z dofinansowania, których regulamin wymaga zakończenia egzaminem zewnętrznym potwierdzającym nabycie kwalifikacji (zgodnie z regulaminem EFS), pomiotem prowadzącym walidację jest firma Google, która nie jest w BUR.
Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BUR Nie
Podstawa prawna dla Podmiotów/kategorii Podmiotów o organ władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 6 400,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 6 400,00 zł
Koszt osobogodziny netto 26,89 zł
Koszt osobogodziny brutto 26,89 zł
w tym koszt walidacji netto 0,00 zł
w tym koszt walidacji brutto 0,00 zł
w tym koszt certyfikowania netto 0,00 zł
w tym koszt certyfikowania brutto 0,00 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie

Politechnika Białostocka Wydział Informatyki ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi
  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami
  • Laboratorium komputerowe
  • Dopuszcza się prow. zajęć online, w zależności od stanu obostrzeń sanitarnych i regulacji prawnych

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Paweł Stempniak

Paweł Stempniak

Planowaniem komunikacji w internecie zajmuje się od ponad 7 lat. Przygotowuje strategie mające na celu zbliżenie konsumentów i marek w nowych mediach. A następnie zajmuje się ich wdrożeniem.
Od 2 lat rozwija własną firmę – Whitebits.pl – oferującą rozwiązania i wiedzę dla MSP, korporacji, agencji i instytucji w obszarze nowych mediów. Whitebits.pl odpowiada całościowo za obecność marki PEUGEOT POLSKA w social media. Współpracuje także z Ghelamco oraz EY. Zajmował stanowiska Head of Social Media w Euro RSCG (Havas), Dyrektora Strategii (Ciszewski MSL) i Interactive Solutions Manager (Infinity Group).
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
W zakresie komunikacji w nowych mediach przeszkolił ponad 400 osób z administracji państwowej i biznesu. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych PR na Polskiej Akademii Nauk.

Zdjęcie Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług. Autor dwóch bestsellerowych (1. miejsce na liście OnePress) książek marketingowych: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”. W kwietniu 2012 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a „Zakamarki marki” tytuł Marketingowej Książki Roku) w ogólnopolskim plebiscycie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.
Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Doradza startupom jako mentor w programach Startup Weekend czy iNKubator. Z jego wiedzy korzystają często mass media – na stałe współpracuje z „Briefem”, „Marketing w praktyce”, wywiady ukazywały się w „Polityce”, „Forbesie”, „Wprost” czy „Gazecie Wyborczej”.
Absolwent MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i University of Limerick w Irlandii
Prowadzi wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród jego klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkolił to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. Prowadził zajęcia w poprzedniej edycji na Studiach Podyplomowych.

Zdjęcie Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

Jeden z największych ekspertów marketingu i webwritingu. Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w Internecie.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy.
Pracował m.in. dla: Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Województwo Pomorskie, Województwo Kujawsko-Pomorskie czy Polskiego Radia PiK. CEO firmy Digitalk.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu,
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Przeprowadził już blisko 2000 godzin szkoleń, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Paweł Tadejko

Paweł Tadejko

email: p.tadejko@pb.edu.pl

tel: (+48) 504 142 530

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Po zapisaniu się na usługę kandydat na szkolenie powinien złożyć  następujące dokumenty:

  •  formularz przyjęcia na szkolenie – ankieta osobowa (dostępne na stronie studiów podyplomowych)

Dokumenty należy składać osobiście w biurze studiów podyplomowych Wydziału Informatyki p. 019, lub przesłać pocztą na adres:

Studia Podyplomowe Wydziału Informatyki

Politechnika Białostocka, 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A

WARUNKI URUCHOMIENIA:

Minimalna liczba osób, dla której jest uruchamiany kierunek to 30 (łącznie kandydatów studiów podyplomowych i kursu). Zajęcia dla słuchaczy studiów i kursantów odbywają się wspólnie. Wspólny jest program, liczba godzin i prowadzący. W przypadku mniejszej liczby kandydatów decyzję o uruchomieniu szkolenia podejmuje Dziekan.

LIMIT MIEJSC - 35 słuchaczy. W przypadku większej liczby kandydatów decyzję o uruchomieniu dodatkowych grup podejmuje Dziekan.

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Ciasteczka>