Usługa - Projektowanie procesów sprzedażowych za pomocą narzędzi IT

Logo AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

4.7/5 z 1136 ocen

Tytuł Projektowanie procesów sprzedażowych za pomocą narzędzi IT

Numer usługi 2021/04/15/12918/1010308

Dostawca usług AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

Miejsce usługi Starachowice

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

3 400,00 zł netto za osobę

3 400,00 zł brutto za osobę

141,67 zł netto za osobogodzinę

141,67 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, przedstawicieli handlowych, trenerów, szkoleniowców, przedsiębiorców, osób myślących o własnym biznesie, sprzedaży, marketingu w internecie, startupów, specjalistów, kierowników ds. sprzedaży, marketerów oraz innych osób związanych z marketingiem i szeroko pojętą sprzedażą.

Minimalna liczba uczestników: 5
Maksymalna liczba uczestników: 20
Data zakończenia rekrutacji: 11-05-2021
Liczba godzin usługi: 24
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia

Grupa docelowa

  • Jak sprawdzić, gdzie znajdują się twoi klienci,
  • jak dotrzeć do idealnej grupy docelowej,
  • narzędzia do analizowania swojej grupy docelowej oraz klientów swojej konkurencji.

Priorytety targetowania

  • W jaki sposób zabrać się za segmentowanie, określenie osób, które mogą skorzystać z Twojego produktu, np. dokonać jego zakupu?
  • Ludzie, którzy kupili od Ciebie,
  • ludzie, którzy są na Twojej liście mailingowej,
  • ludzie, którzy odwiedzili Twoją stronę,
  • użytkownicy Twojej aplikacji,
  • ludzie, którzy lubią Twoją stronę,
  • ludzie „podobni” do powyższych grup.

Badanie rynku

  • Jak sprawdzić w Google, czego szukają Twoi potencjalni klienci,
  • jak sprawdzić, czego ludzie szukają w danej branży,
  • jak sprawdzić zainteresowanie użytkowników produktem, na rynku krajowym i zagranicznym,
  • jakie są możliwe frazy, których użyją klienci, żeby wyszukać Twój biznes, produkt, usługę,
  • jak sprawdzić zapotrzebowanie lokalne i globalne na produkt, usługę,
  • jak poznać trendy rynku zakupów w internecie.

Analiza konkurencji

  • jak sprawdzić w internecie, co robi konkurencja na swojej stronie internetowej,
  • jak przeskanować stronę internetową konkurencji,
  • jak analizować działania konkurencji na stronie firmowej, blogu w mediach       społecznościowych,
  • z jakich źródeł użytkownicy internetu wchodzą na stronę konkurenta,
  • na jakich stronach w internecie promuje się konkurencja,
  • analiza influencerów – najbardziej wpływowych ludzi z danej kategorii.

Reklama i sprzedaż w Internecie

  • Czym jest lejek sprzedażowy,
  • czym jest tradycyjna droga ruchu z reklamy,
  • co to jest nowa droga ruchu z reklamy,
  • jak promować swój biznes lokalnie i globalnie za pomocą Facebooka oraz Google,
  • jak promować lokalną przedsiębiorczość z Facebookiem i Google AdWords.

Baza e-mail

• Dlaczego warto budować bazę mailingową,

• zyski i korzyści z budowy bazy adresów e-mail,

• jak i kiedy wysyłać e-maile, aby sprzedawały, były czytane,

• jak budować listę mailingową, która będzie budowała trwałe relacje i sprzedaż.

Analiza danych

  • Jak monitorować (nagrać) zachowanie użytkowników na Twojej stronie WWW,
  • jak klienci poruszają kursorem myszy po Twojej stronie,
  • jak przewijają treści,
  • jakie elementy strony WWW są najczęściej klikane, a jakie rzadziej,
  • jak przeprowadzić analizę klikalności Twojej strony,
  • jak dowiedzieć się, w którym momencie odbiorcy wychodzą z Twojej strony,
  • co aktualnie dzieje się na Twojej stronie,
  • kim są osoby, które odwiedzają Twoją stronę,
  • jaka część ruchu na Twojej stronie pozyskiwana jest z Google,
  • na jakie strony użytkownicy wchodzą z wyników wyszukiwania,
  • jakie strony najbardziej angażują użytkowników.

Monitoring internetu

  •  Jakie narzędzia służą do monitorowania internetu,
  •  jakie narzędzia służą do monitorowania wypowiedzi na temat Twojej firmy, osoby, marki,
  •  jaki system umożliwia wysyłanie powiadomień z ustaloną frazą, np. nazwą marki,
  •  jak monitorować internet pod kątem treści zawierających określone słowa kluczowe,
  •  jak monitorować działania promocyjne konkurencji,
  •  jak monitoring internetu wpływa na wizerunek firmy,
  •  jakie korzyści może dać monitorowanie internetu i social mediów.

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Wytyczne w zakresie przestrzegania reżimu sanitarnego, zapewniamy:

1.         Układ przestrzenny szkolenia zorganizowany w sposób:
o          zapewniający zwiększenie fizycznej odległości między uczestnikami min. 1,5 metra;
o          uniemożliwiający samodzielny wybór miejsca
2.         Odpowiednią liczbę dozowników z płynem do dezynfekcji rąk, maseczki;
3.         Przed wejściem mierzymy temperaturę;
4.         Regularne czyszczenie powierzchni wspólnych
5.         Utrzymanie dobrej wentylacji, częste wietrzenie oraz dezynfekcja miejsc
6.         Przygotowanie strefy wejścia / wyjścia
o          Oczekiwanie w kolejce do wejścia umożliwiające min. 1,5-metrową odległość między uczestnikami
o          ograniczenie możliwości zbierania się uczestników
7.         W ogólnodostępnych toaletach dla uczestników zapewniamy:
o          płynne mydło, płyn do dezynfekcji rąk oraz ręczniki jednorazowe.
o          instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki oraz instrukcję prawidłowej dezynfekcji rąk.
8.         Dezynfekcja elementów sprzętowych udostępnianych uczestnikom
9.         Przechowywanie śmieci i odpadów w pojemnikach zamkniętych

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia, Grupa docelowa
Data realizacji zajęć
12-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
12-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Priorytety targetowania
Data realizacji zajęć
12-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Badanie rynku, Analiza konkurencji
Data realizacji zajęć
13-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
13-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Reklama i sprzedaż w Internecie
Data realizacji zajęć
13-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Baza e-mail, Analiza danych
Data realizacji zajęć
14-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
14-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Monitoring internetu, Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Data realizacji zajęć
14-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
03:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Uczestnik będzie potrafił projektować procesy sprzedażowe z wykorzystaniem i za pomocą narzędzi IT, tworzyć materiały promocyjno-reklamowe, strony sprzedażowe oraz skuteczne reklamy.

Efekty uczenia się

Wiedza: omawia funkcje i możliwości wykorzystania narzędzi IT służących do zwiększenia
i zautomatyzowania sprzedaży, promocji produktu, marki, pozyskiwania klienta
i utrzymywania relacji z nim, organizacji pracy, analizy konkurencji, badania rynku, wyznaczania grupy docelowej oraz idealnego klienta;
Umiejętności: wykorzystuje narzędzia, oprogramowania IT do rozwoju biznesu, obsługuje narzędzia do pozyskiwania i obsługi klientów on-line, tworzy materiały promocyjno-reklamowe, strony sprzedażowe oraz skuteczne reklamy
Kompetencje: odpowiedzialnie uczestniczy w życiu zawodowym i społecznym, zachęca do rozwoju kompetencji umożliwiających efektywne wykonywanie pracy w swoim zawodzie.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 400,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 400,00 zł
Koszt osobogodziny netto 141,67 zł
Koszt osobogodziny brutto 141,67 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Bankowa 7, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Michał Susfał

Michał Susfał

Prowadzi szkolenia i kursy w formie stacjonarnej oraz zdalnej z zakresu tworzenia stron www, social mediów, obsługi programów do obróbki treści graficznych, tekstowych i inne. Autor książek: „Moodle. Ćwiczenia praktyczne“ oraz „Jak automatyzować i organizować procesy biznesowe”. Z wykształcenia – nauczyciel techniki i informatyki; z wykonywanego zawodu – trener IT, specjalista marketingu internetowego. Absolwent kierunku edukacja techniczno-informatyczna na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Inspiracją do działania są dla niego stosowane w edukacji i biznesie nowe technologie automatyzujące pracę, edukację i szkolenie online. W swojej działalności wykorzystuje m.in. narzędzia informatyczne służące do: promocji, sprzedaży, prezentacji produktów i usług, wizualizacji danych, dystrybucji treści on-line, rozwoju biznesu, obróbki i przygotowania treści szkoleniowych w formie online. Obsługuje narzędzia IT do tworzenia usług zdalnych na poziomie zaawansowanym. Posiada 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu zdalnych usług rozwojowych oraz zrealizowanie min. 6 projektów zdalnej usługi rozwojowej w ostatnich 3 latach.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Aleksandra Szpankowska

Aleksandra Szpankowska

email: aleksandra.szpankowska@ap.org.pl

tel: (+48) 501 493 940

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Materiały dydaktyczne: Książka ,,Jak automatyzować i organizować procesy biznesowe". Autor Michał Susfał

Szkolenie obejmuje 24 h dydaktyczne (1h = 45 min.) oraz przerwy w godz. 12.00 - 12.15

Ciasteczka>