Usługa - Podstawy e-marketingu i skutecznej sprzedaży produktów i usług w Internecie

Logo "PORTAL"-KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNE DAWID KOZIOROWSKI

0/5

Tytuł Podstawy e-marketingu i skutecznej sprzedaży produktów i usług w Internecie

Numer usługi 2021/04/12/18021/1006564

Dostawca usług "PORTAL"-KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNE DAWID KOZIOROWSKI

Miejsce usługi Kielce

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

Identyfikator projektu Covid-19 / IT

PLN

3 000,00 zł netto za osobę

3 000,00 zł brutto za osobę

125,00 zł netto za osobogodzinę

125,00 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie przeznaczone dla przedsiebiorców, właścicieli firm i ich pracowników, specjalistów do spraw reklamy, menagerów,  początkujących w branży e-marketingowej, chcących zgłębić zagadnienia skutecznego marketingu i sprzedaży produktów lub usług w Internecie.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 6
Data zakończenia rekrutacji: 23-05-2021
Liczba godzin usługi: 24
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna

Ramowy program usługi

Pokaż program

Ramowy program usługi

1

Budowanie marki - jak zainstnieć w sieci?
Wizytówka Google.

Skuteczny marketing – wprowadzenie

Zasady skutecznej reklamy w Internecie
Grupy docelowe, analiza rynku/konkurencji.
Obsługa klienta.
 

2

Elementy reklamy – przygotowanie tekstów i grafik. Fotografia produktowa, przygotowanie zdjęć w ofertach produktowych.
Copywriting, analiza firmy okiem klienta, opis produktów/usług.

Modele biznesowe: aukcje internetowe, sklepy internetowe, zakupy grupowe, kluby zakupowe.

Strategia e-marketingowa i plan kampanii reklamowych.
 

3

Promocja firmy w Internecie

Bezpłatne formy promocji (marketing szeptany, marketing rekomendacji, content marketing i inne). E-mail marketing: dlaczego i jak warto to robić?
Social Media marketing
Google ADS marketing
Analiza kampanii-konwersje
Zaprojektowanie i uruchomienie pierwszej kampanii dla własnej firmy.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Budowanie marki - jak zainstnieć w sieci? Wizytówka Google. Skuteczny marketing – wprowadzenie Zasady skutecznej reklamy w Internecie Grupy docelowe, analiza rynku/konkurencji. Obsługa klienta.
Data realizacji zajęć
24-05-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Elementy reklamy – przygotowanie tekstów i grafik. Copywriting, analiza firmy okiem klienta, opis produktów/usług.Modele biznesowe. Strategia e-marketingowa,plan kampanii reklamowych.
Data realizacji zajęć
25-05-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Promocja firmy w Internecie.Bezpłatne formy promocji (marketing szeptany, marketing rekomendacji, content marketing i inne). E-mail marketing.Social Media.Google marketing.Analiza. Pierwsza kampania.
Data realizacji zajęć
26-05-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
08:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy teoretycznej oraz praktycznej z zakresu e-marketingu i promocji firmy w Internecie.Uczestnik będzie potrafił jak zbudować rozpoznawalną markę w Internecie oraz skutecznie poprowadzić działania marketingowe, swoje, lub swoich klientów, aby spowodować zwiększenie sprzedaży produktów i usług.W zakresie wiedzy Uczestnik pozna metody analizy rynku i sprzedaży, a także (bezpłatne oraz płatne) sposoby reklamy i docierania do grup potencjalnych klientów.

Efekty uczenia się

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • omawia zasady skutecznej reklamy w Internecie
  • charakteryzuje różne modele biznesowe
  • sprawdza,  analizę rynku i omawia jak wyszukiwać grupy docelowe
  • omawia  rodzaje reklam i kampanii reklamowych
  • tworzy e-mail marketing i omawia jak go wykorzystać
  • omawia jak przygotować materiały reklamowe
  • tworzy strategię e-marketingową, oraz plan kampanii reklamowej
  • omawia narzędzia służące do analizy skuteczności działań promocyjnych
  • omawia formy promocji firmy w Internecie (bezpłatne i płatne)
  • omawia social media marketing i jak go wykorzystać
  • tworzy i ocenia plan działań marketingowych i sprzedażowych
  • omawia co to jest Google Ads i jak korzystać z Google Analitytics
  • Tworzy skuteczną reklamę w Internecie
  • Tworzy różne rodzaje reklam
  • Sprawdza i  korzystać z bezpłatnych i płatnych form promocji swojej firmy w Internecie
  • Potrafi wykorzystać e-mail marketing do prowadzenia działań promocyjnych i sprzedażowych
  • Prawidłowo stosuję i  analizuję rynek i grupy docelowe
  • Prawidłowo korzysta z różnych modeli biznesowych
  • Buduje świadomość kształtowania własnego rozwoju
  • Buduje poczucie odpowiedzialności za podejmowane działania
  • Buduje pewność siebie w zakresie wpływu na rozwój firmy
  • Potrafi profesjonalnie obsługiwać klientów przy użyciu różnych kanałów komukacyjnych
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 000,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 000,00 zł
Koszt osobogodziny netto 125,00 zł
Koszt osobogodziny brutto 125,00 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Henryka Sienkiewicza 59, 25-002 Kielce, woj. świętokrzyskie

2 piętro

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Dawid Koziorowski

Dawid Koziorowski

Trener IT z ponad 10 letnim doświadczeniem, założyciel i właściciel Akademii Portal – Centrum Szkoleń IT w Kielcach. Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa, certyfikowany technik i serwisant sprzętu komputerowego, organizator praktyk i stażów dla uczniów, nauczycieli, wykładowców, egzaminator ECCC, Trener VCC.
Prowadzi autorskie szkolenia komputerowe, IT/ICT w tym także
kursy coachingowe i mentoringowe, motywacyjne.
Kursy IT oraz ICT:

Podstawowa obsługa komputera oraz systemu Windows
Zaawansowana obsługa komputera oraz systemu Windows
Podstawowy pakiet programów biurowych Office (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny prezentacje)
Zaawansowany pakiet programów biurowych Office (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacje)
Podstawowa obróbka zdjęć
Zaawansowana obróbka zdjęć
Podstawowy tworzenia wideo
Podstawowa obróbka dźwięku (w tym tworzenie muzyki)
Zaawansowana obróbka dźwięku (w tym tworzenie muzyki)
Pozycjonowanie w Internecie – kurs podstawowy
Projektowanie stron WWW – kurs podstawowy
Programowanie aplikacji na smartfony – kurs podstawowy
Programowanie kurs podstawowy
Reklama w Internecie – kurs podstawowy
E-Obywatel – profil zaufany, ePUAP, e-recepta, Tożsamość Cyfrowa
RODO i bezpieczeństwo danych
Cyberbezpieczeństwo, wirusy, bezpieczeństwo danych, RODO
Social Media – Facebook, Instagram i inne
E-Commerce
Projektowanie i zarządzanie sklepem internetowym
Kursy i szkolenia wraz z egzaminem:Europejski Certyfikat Kompetencji Cyfrowych DIGCOMP oraz VCC DIGCOMP.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Dawid Koziorowski

Dawid Koziorowski

email: dokumenty@portal.sklep.pl

tel: (+48) 791 217 001

Ciasteczka>