Dostawca usług - POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Logo POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

3.6/5 z 9 ocen

POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Siedziba: Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa

NIP: 5250007313

Liczba zrealizowanych usług : 18



Charakterystyka działalności firmy

Centrum Szkoleniowe Poczty Polskiej S.A. funkcjonuje od kwietnia 2017 roku. Zostało utworzone w strukturze Poczty Polskiej S.A., Spółki o historycznym rodowodzie, renomie i marce, którą zna każdy w Polsce. Misją Centrum Szkoleniowego jest rozwój kapitału intelektualnego Spółki.

Pomimo, że Centrum Szkoleniowe jest młodą jednostką, rozwija się i działa bardzo dynamicznie, realizując szkolenia dostosowane do rzeczywistych, indywidualnych potrzeb odbiorcy wewnętrznego i zewnętrznego, dedykowane pracownikom na wszystkich szczeblach funkcjonowania KAŻDEJ organizacji. Naszą domeną jest efektywne zarządzanie procesem rozwojowo-szkoleniowym w Poczcie Polskiej, ale też sprzedaż usług szkoleniowych na najwyższym poziomie na rynku zewnętrznym. Centrum oferuje swoim klientom usługi najwyższej jakości – aktualne, dostosowane do potrzeb, sytuacji i otoczenia w jakim funkcjonują, a ponadto sprawdzone pod względem efektywności, dzięki mnogości projektów szkoleniowych realizowanych w strukturach Poczty.

Kadra dydaktyczna Centrum Szkoleniowego angażowana do prowadzenia szkoleń jest bardzo starannie dobierana. Są to zarówno doświadczeni trenerzy zewnętrzni, jak i certyfikowani trenerzy wewnętrzni i coachowie, a także specjaliści i eksperci wyszukani na rynku szkoleniowym i branżowym. Oprócz doświadczenia i wiedzy prowadzących, bardzo ważny jest dobór metodyki prowadzonych zajęć do ich tematyki, a tę umiejętność trenerzy Centrum opanowali na poziomie mistrzowskim.

Szkolenia stanowią motor rozwoju ludzi i organizacji, w których są oni zatrudnieni. Wysokie kompetencje kadry menedżerskiej i pracowniczej stanowią źródło przewagi konkurencyjnej na rynku. Dają jej zdolność do twórczej, innowacyjnej pracy oraz projektowania i wdrażania długofalowych zmian rozwojowych firmy. Wyposażają ją w potencjał niezbędny do wykonywania zadań obecnych i przyszłych. Podnoszą także motywację do pracy. W efekcie szkolenia przyczyniają się do osiągnięcia celów przedsiębiorstwa i indywidualnych celów pracowników.

Centrum Szkoleniowe Poczty Polskiej S.A. posiada certyfikat sygnowany przez DEKRA Certification Sp. z o.o.: Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0.
Jakość na każdym etapie realizacji usługi jest dla nas priorytetem.
Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

 

Rejestr Instytucji Szkoleniowych(RIS) pod numerem 2.14.00299/2018

Centrum Szkoleniowe Poczty Polskiej funkcjonuje od kwietnia 2017 roku. Zostało utworzone w strukturze Poczty Polskiej S.A., Spółki o historycznym rodowodzie, renomie i marce, którą zna każdy w Polsce. Misją Centrum Szkoleniowego jest rozwój kapitału intelektualnego Spółki.
Pomimo, że Centrum Szkoleniowe jest młodą jednostką, rozwija się i działa bardzo dynamicznie, realizując szkolenia dostosowane do rzeczywistych, indywidualnych potrzeb odbiorcy wewnętrznego i zewnętrznego, dedykowane pracownikom na wszystkich szczeblach funkcjonowania KAŻDEJ organizacji. Naszą domeną jest efektywne zarządzanie procesem rozwojowo-szkoleniowym w Poczcie Polskiej, ale też sprzedaż usług szkoleniowych na najwyższym poziomie na rynku zewnętrznym. Centrum oferuje swoim klientom usługi najwyższej jakości – aktualne, dostosowane do potrzeb, sytuacji i otoczenia w jakim funkcjonują, a ponadto sprawdzone pod względem efektywności, dzięki mnogości projektów szkoleniowych realizowanych w strukturach Poczty.

Kadra dydaktyczna Centrum Szkoleniowego angażowana do prowadzenia szkoleń jest bardzo starannie dobierana. Są to zarówno doświadczeni trenerzy zewnętrzni, jak i certyfikowani trenerzy wewnętrzni i coachowie, a także specjaliści i eksperci wyszukani na rynku szkoleniowym i branżowym. Oprócz doświadczenia i wiedzy prowadzących, bardzo ważny jest dobór metodyki prowadzonych zajęć do ich tematyki, a tę umiejętność trenerzy Centrum opanowali na poziomie mistrzowskim.
Szkolenia stanowią motor rozwoju ludzi i organizacji, w których są oni zatrudnieni. Wysokie kompetencje kadry menedżerskiej i pracowniczej stanowią źródło przewagi konkurencyjnej na rynku. Dają jej zdolność do twórczej, innowacyjnej pracy oraz projektowania i wdrażania długofalowych zmian rozwojowych firmy. Wyposażają ją w potencjał niezbędny do wykonywania zadań obecnych i przyszłych. Podnoszą także motywację do pracy. W efekcie szkolenia przyczyniają się do osiągnięcia celów przedsiębiorstwa i indywidualnych celów pracowników.

RIS-WNI_(2).pdf
2018_certyfikat_SUS_POCZTA_POLSKA_EL.pdf

Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Adres e-mail: szkolenia@poczta-polska.pl
Telefon: +48 502 013 476, +48 888 560 584, +48 887 333 626

Ciasteczka>