0/5
NOVA PRAXIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Siedziba: pl. Plac Szczepański 3/48, 31-011 Kraków
NIP: 6762464215
Liczba zrealizowanych usług : 0
Główny profil działalności firmy Nova Praxis, to działalność doradcza związana z analizą i pomiarem procesów biznesowych oraz doradztwo strategiczne ukierunkowane na optymalizację procesów sprzedaży, poszerzanie rynku oraz optymalizację kosztów. Misja spółki jest dostarczanie firmom konkretnych, pragmatycznych i nowoczesnych rozwiązań w zakresie metod zarządzania i organizacji przedsiębiorstw. Swoje rozwiązania adresuje do firm średnich i dużych, które poprzez dynamiczny rozwój osiągnęły poziom zbyt złożonych struktur, procedur, procesów.
Oferowane przez spółkę rozwiązania wspierają często działalność działu HR, IT oraz komórek odpowiedzialnych za organizację firmy i rozwój procesów, zarząd spółek przy podejmowaniu zmian w sposobie organizacji firmy. Wnioskodawca skupia się na działaniach, których nadrzędnym celem jest uzyskanie wymiernych efektów ekonomicznych u klientów. W ramach analizy procesów rekomendowane jest zawsze kilka rozwiązań, szukając przy tym takich, których celem będzie Quick win dla Klienta przy minimalnych początkowych nakładach inwestycyjnych. Według przyjętej koncepcji działania spółka wspiera swoich klientów począwszy od opracowania strategii rozwoju firmy, poprzez analizę procesów biznesowych, pomiar procesów, wsparcie w optymalizacji procesów, a kończąc na wsparciu w wyborze i wdrożeniu zaawansowanych rozwiązań informatycznych, które mają usprawnić działanie firmy i zautomatyzować procesy.
Nie jesteśmy firmą szkoleniową, tylko doradczą. Takie stwierdzenie to nasza obietnica, że szkolenia poparte są rzeczywistą wiedzą i praktyką kilkuset projektów. Praktyką, która pokazała nam setki błędów popełnianych w rzeczywistych firmach. Także naszej. To na tych błędach stworzone zostały nasze programy szkoleniowe.
Szkolenia realizujemy podchodząc do nich jak do projektów doradczych: nie ma dwóch takich samych projektów, nie ma 2 takich samych firm – nie ma więc dwóch takich samych szkoleń. Nie oznacza to, że firmy oferujące szkolenia otwarte z ramowym programem nie dają wartości! Po prostu zagadnienia, które my poruszamy są na tyle złożone, że dużo lepszy efekt daje omówienie ich na przykładzie konkretnej firmy. Nie „firmy z tej samej branży” – ale tej konkretnej firmy, dla której realizowane jest szkolenie.
Dlatego też, konsultujemy się z klientem przed szkoleniem by poznać problemy konkretnej firmy i odpowiednio skroić program i przykłady.