Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Marketing dla branży health&beauty


Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/11/02/7228/97651
Cena netto 800,00 zł Cena brutto 800,00 zł
Cena netto za godzinę 100,00 zł Cena brutto za godzinę 100,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2017-12-01 Termin zakończenia usługi 2017-12-01
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-11-03 Termin zakończenia rekrutacji 2017-11-17
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Exbis Eksperci Biznesmenom - Szopa i Szóstak Spółka Jawna
Osoba do kontaktu Ilona Chyżewska Telefon 539921496
E-mail ilona.chyzewska@exbis.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest przeprowadzenie uczestników przez proces planowania marketingowego, dostarczenie praktycznej i aktualnej wiedzy z zakresu narzędzi marketingowych tak, by każdy uczestnik zakończył szkolenie z gotowym planem marketingowym swojego biznesu.
Cel edukacyjny
Jak budować markę, prowadzić działania promocyjne i reklamowe w branży zdrowie i uroda; pracując przy tym na niewielkich budżetach. Tradycyjne i nowoczesne narzędzia, które działają, czego należy się wystrzegać. Jak budować markę poprzez organizację pracy i komunikację z klientami.Wiedział jakie działania promocyjne prowadzić i jak projektować by były skuteczne.Jak pozyskiwać większe grono pożądanych klientów i budować relacje z obecnymi.
Drukuj do PDF