Kategorie usług
 
Menu

Nowoczesne systemy obsługi klienta [OLSZTYN]


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/10/18/5412/90438
Cena netto 700,00 zł Cena brutto 700,00 zł
Cena netto za godzinę 87,50 zł Cena brutto za godzinę 87,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2017-11-27 Termin zakończenia usługi 2017-11-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-10-18 Termin zakończenia rekrutacji 2017-11-22
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Nie
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Spółdzielczości i Przedsiębiorczości Lokalnej WAMA-COOP
Osoba do kontaktu Katarzyna Giedrys Telefon +48 895264366
E-mail k.giedrys@wamacoop.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowoczesnymi systemami obsługi klienta, w tym skutecznymi technikami sprzedaży i telemarketingiem, które przełoży się na zwiększenie sprzedawanych produktów/usług przez uczestników.
Drukuj do PDF