Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Inteligencja emocjonalna elementem obsługi klienta


Informacje o usłudze
Numer usługi2017/07/17/8826/69764
Cena netto 4 200,00 zł Cena brutto 4 200,00 zł
Cena netto za godzinę 0,00 zł Cena brutto za godzinę 0,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Rodzaje usługi Usługa szkoleniowa
Liczba godzin usługi 11
Termin rozpoczęcia usługi 2017-08-07 Termin zakończenia usługi 2017-08-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-07-18 Termin zakończenia rekrutacji 2017-08-03
Maksymalna liczba uczestników 4
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek
Osoba do kontaktu Małgorzata Dudek Telefon 500181698
E-mail poczta@akademiakompas.pl Fax
Cel usługi
Cel biznesowy
Podniesienie poziomu obsługi klienta poprzez wzrost inteligencji emocjonalnej pracownika oraz organizacji. Podniesienie standardów obsługi, poprawa wydajności pracy i uzyskanie wysokich wyników podczas obsługi klienta.


Drukuj do PDF