Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Jeśli nie zatroszczysz się o swojego Klienta, z pewnością zatroszczy się o niego ktoś inny.


Informacje o usłudze
Numer usługi2017/07/17/14629/69754
Cena netto 1 300,00 zł Cena brutto 1 300,00 zł
Cena netto za godzinę 216,00 zł Cena brutto za godzinę 216,00
Usługa z możliwością dofinansowania Nie
Rodzaje usługi Usługa szkoleniowa
Liczba godzin usługi 6
Termin rozpoczęcia usługi 2017-08-05 Termin zakończenia usługi 2017-08-05
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-07-18 Termin zakończenia rekrutacji 2017-08-02
Maksymalna liczba uczestników 15
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu PLATFORMA DOSKONALENIA BIZNESU SP. Z O.O.
Osoba do kontaktu Wojciech Wakieć Telefon 799 262 202
E-mail biuro@pdb.org.pl Fax
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem dostosowania reakcji emocjonalnej do typu klienta i sytuacji obsługi. Techniki zaprezentowane na szkoleniu, spowodują, że klient zacznie czuć się traktowany indywidualnie, co jest istotne w formowaniu profesjonalnego wizerunku organizacji. Na szkoleniu poznają Państwo również metody działań ukierunkowane na konkretny rodzaj trudnego klienta oraz dowiedzą się jak zmniejszyć ryzyko występowania trudnych sytuacji.


Drukuj do PDF