Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

❗❕❗ Windykacja należności i zarządzanie płynnością MŚP ❗❕❗


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/06/29/9332/65762
Cena netto 5 000,00 zł Cena brutto 6 150,00 zł
Cena netto za godzinę 312,50 zł Cena brutto za godzinę 384,38
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Rodzaje usługi Usługa szkoleniowa
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2017-07-20 Termin zakończenia usługi 2017-07-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-06-29 Termin zakończenia rekrutacji 2017-07-17
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU -
Kategorie dodatkowe KU Finanse
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Nie
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Spectrum Consulting Anna Dytko
Osoba do kontaktu Maciej Bakonyi Telefon +48 533752988
E-mail m.bakonyi@spectrumc.com.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie pozwala zdobyć wiedzę jakie działania prewencyjne można podjąć żeby zminimalizować prawdopodobieństwo występowania zaległości poprzez sposoby rozróżniania dłużników i dopasowywania do nich skutecznych narzędzi. Uczestnicy dowiedzą się jakie gry psychologiczne prowadzą dłużnicy i co dzięki temu zyskują, poznają techniki zapobiegania grom psychologicznym, będą wiedzieć jakie rodzaje sankcji mogą zastosować, dowiedzą się również, które narzędzia wywierania wpływu są skuteczne, a także będą wiedzieć w jaki sposób utrzymać wysoki poziom relacji z klientem i jednocześnie zwiększać swoją skuteczność negocjacyjną. W procesie uczenia się uczestnik nabywa praktyczne umiejętności z zakresu prowadzenia negocjacji opartych na zapoznaniu gier psychologicznych i koncentracji na celu, stosowaniu odpowiednich sankcji, wywierania wpływu na klientów poprzez stosowanie perswazji. Uczestnicy nabędą również umiejętności zwiększania skuteczności w negocjacjach windykacyjnych i jednocześnie będą potrafili utrzymać wysoki poziom relacji z klientem. Ponadto szkolenie uświadamia jak ważny jest etap przygotowanie do negocjacji poznając różnice pomiędzy postawą uległą, a agresywną.
Drukuj do PDF