Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Skuteczna sprzedaż, czyli jak sprzedawać by sprzedać


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/06/19/7405/63626
Cena netto 649,00 zł Cena brutto 649,00 zł
Cena netto za godzinę 65,00 zł Cena brutto za godzinę 65,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Rodzaje usługi Usługa szkoleniowa
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2017-07-01 Termin zakończenia usługi 2017-07-02
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-06-19 Termin zakończenia rekrutacji 2017-06-25
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU -
Kategorie dodatkowe KU Umiejętności osobiste
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Nie
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Osoba do kontaktu Karolina Trzop Telefon 61 655 33 42
E-mail karolina.trzop@wsb.poznan.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Masz poczucie, że Twoja firma nie realizuje maksimum swojego potencjału handlowego? Chcesz wiedzieć, jak skuteczniej sprzedawać? Weź udział w szkoleniu. Przekonasz się, że jesteś w stanie podnieść efektywność swojej sprzedaży i Twojego zespołu dzięki: optymalizacji procesów sprzedażowych zainspirowanej analizą trendów rynkowych oraz metodami, które wykorzystują najlepsi w branży (Organizacja sprzedaży) zastosowaniu skutecznej prezentacji handlowej jako kluczowego dla efektywności każdego handlowca narzędzia sprzedaży (Sztuka prezentacji handlowej) Rozwijane kompetencje: Po szkoleniu: "Organizacja sprzedaży": Organizacja procesów sprzedażowych na bazie trendów rynkowych determinujących sukces w sprzedaży. Znajomość kryteriów oraz motywatorów decyzji nabywczych podejmowanych przez klientów. Planowanie procesu sprzedaży uwzględniające jego etapowość. Segmentacja rynku w kontekście doboru narzędzi komunikacyjnych oraz wspierających sprzedaż. Wdrożenie i rozwój narzędzi e-commerce w ramach dywersyfikacji źródeł przychodów ze sprzedaży firm. Po szkoleniu: "Sztuka prezentacji handlowej": Przygotowywanie oraz realizacja profesjonalnej prezentacji handlowej uwzględniając jej poszczególne etapy oraz cel. Dobór treści argumentacji, środków stylistycznych oraz technik wizualnych do celu wystąpienia. Perswazja, język korzyści i storytelling podczas prezentacji. Zarządzanie uwagą oraz zainteresowaniem słuchacza w trakcie wystąpienia. Rozpoznanie klienta oraz jego potrzeb w trakcie prezentacji.
Drukuj do PDF