Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

WINDYKACJA PRZEDSĄDOWA ORAZ SKUTECZNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/06/19/8058/63624
Cena netto 799,00 zł Cena brutto 799,00 zł
Cena netto za godzinę 114,14 zł Cena brutto za godzinę 114,14
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Rodzaje usługi Usługa szkoleniowa
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2017-09-07 Termin zakończenia usługi 2017-09-07
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-06-19 Termin zakończenia rekrutacji 2017-09-01
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU -
Kategorie dodatkowe KU Finanse
Windykacja
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Nie
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o.
Nazwa oddziału/filii Oddział Warszawa
Osoba do kontaktu Monika Połosak Telefon 513 072 949
E-mail monika.polosak@frr.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom zasady skutecznej rozmowy windykacyjnej. Po ukończeniu szkolenia uczestnik osiągnie następujące efekty uczenia się, tj. będzie: - umiał przeprowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem; - potrafił umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika; - wiedział jak skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez dłużnika; - wiedział jak unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych; - potrafił umiejętnie radzić sobie i pokonywać gry manipulacyjne stosowane przez dłużników; - posiadał podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na planowanie i realizację zadań związanych z windykacją przedsądową i skutecznymi negocjacjami telefonicznymi; - posiadał umiejętność samokształcenia się, rozumiał znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafił prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu


Drukuj do PDF