Kategorie usług
 
Menu

Sposoby rozwiązywania konfliktu. Skuteczna komunikacja.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/15/45450/598744
Cena netto 1 900,00 zł Cena brutto 1 900,00 zł
Cena netto za godzinę 190,00 zł Cena brutto za godzinę 190,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 10
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-21 Termin zakończenia usługi 2020-08-22
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-16 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-21
Maksymalna liczba uczestników 6
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Sabat Consulting Maciej Sabat
Osoba do kontaktu Maciej Sabat Telefon
E-mail kontakt.sabatconsulting@gmail.com
Cel usługi
Cel biznesowy
Uczestnik szkolenia: Nabędzie umiejętności zarządzania emocjami i stresem, tak, by efektywnie komunikować się z współpracownikami. Nabędzie umiejętności skutecznego dążenia do celów strategicznych dla firmy, radząc sobie z podejmowaniem niezbędnego ryzyka i proaktywnie podchodząc do trudności Przyjmie odpowiedzialność za powierzone mu zadania i swój zespół, bo poszukuje rozwiązań, a problemy traktuje jak wyzwania Poradzi sobie z trudnymi emocjami w stresujących sytuacjach (np. podczas prezentacji, rozmowy z trudnym klientem, negocjacji handlowych) Nauczy się jak zachować spokój i swobodę w relacjach z współpracownikami – nawet w „najgorętszych” momentach będzie potrafił racjonalnie myśleć i działać
Cel edukacyjny
Głównym celem dla uczestników szkolenia jest zwiększenie umiejętności radzenia sobie ze stresem, poprzez wzrost wiedzy na temat źródeł i objawów stresu oraz sposobu reagowania na jego objawy. Efektem będzie nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie w komunikacji. Budowanie i utrzymanie pożądanych stanów emocjonalnych, praca z własnym nastawieniem i sposobem myślenia, oraz zmieniania perspektywy i umiejętność nazywania emocji. Kompetencje społeczne które nabędzie uczestnik to: poznanie zasad i udoskonalenie umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się. Przede wszystkim klient nauczy się jak rozmawiać, czyli w jaki sposób przekazywać informacje telefonicznie, on-line podczas sytuacji kryzysowej by wprowadzać spokój i nie potęgować lęku wśród współpracowników i klientów. Kolejnym efektem usługi będzie spójny i zgrany zespół, co osiągniemy przez sprawną komunikację w zespole. Dodatkowo sprawna komunikacja przysłuży się reprezentowaniu interesów firmy z kontrahentami. Pracownicy będą świadomi celów strategicznych firmy i nauczą się proaktywnie podchodzić do trudności, podejmując niezbędne ryzyko.


Drukuj do PDF