Kategorie usług
 
Menu

Marketing online w social mediach z elementami języka angielskiego - forma zdalna


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/15/44868/598398
Cena netto 1 200,00 zł Cena brutto 1 200,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 20
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-20 Termin zakończenia usługi 2020-07-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-15 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-17
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EDUNEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Sylwia Szyszka Telefon +48 533 370 507
E-mail sylwia.szyszka@eduneo.eu
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym jest stworzenie profesjonalnego wizerunku oraz wzrost rozpoznawalności marki poprzez wzmocnienie kompetencji właścicieli firm oraz ich pracowników w obszarze efektywnego wykorzystywania narzędzi social media w obszarach promocji, sprzedaży, rekrutacji oraz obsługi klienta. Uczestnicy nauczą się jak przy użyciu mediów społecznościowych budować swoją sieć sprzedaży. Będą lepiej pozyskiwać dane potencjalnychklientów, automatyzować procesy komunikacji z grupami docelowymi, wykorzystywać dostępne mechanizmy takie jak facebook bot messenger do obniżania kosztów promocji, nawet do 15% w pierwszym miesiącu W ramach kursu uczestnicy poprawią również poziom języka angielskiego, żeby móc docierać do klientów na rynku globalnym. Dzięki uzyskaniu wiedzy na temat strategii social media employer branding uczestnicy będą wiedzieć jak pozyskiwać wartościowych partnerów, dostawców, wykonawców i pracowników. Uczestnicy dostaną wiedzę na temat oferowania i briefowania klientów i dowiedzą się jak zarabiać na social mediach. A także, jak tworzyć content, reklamę i jakie formaty są najbardziej faworyzowane w mediach społecznościowych, nauczą się tworzenia strategii i poznają cele obecności w social mediach.
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym jest poznanie zaawansowanych technik mediów społecznościowych, które można wykorzystać w promocji przedsiębiorstwa, oraz poprawienie znajomości języka angielskiego. Główny cel edukacyjny zostanie osiągnięty poprzez realizację następujących celów szczegółowych: - usystematyzowanie wiedzy na temat zasad prowadzenie profili w social mediach - poznanie zaawansowanych narzędzi wykorzystywanych w social mediach, m. in. obsługa managera reklam facebook ads oraz narzędzi wspierajacych efektywność kampani takich jak Fasttony, GetAll, ManyChat; - zrozumienie w jaki sposób działa dobrze skonstruowana lista mailingowa; niestandardowych grup odbiorców orazinnych zasobów pozwalających na osiągnięcie maksymalnej efektywności działań w social mediach; - swobodne posługiwanie się językiem angielskim; - poznanie bezpłatnych narzędzi pozwalających na tworzenie treści graficznych i wideo; - poznanie trików pozwalających na budowanie organicznych zasięgów postów oraz przyciągania odbiorców na profile social mediowe z grupy docelowej uczestnika; - nauka tworzenia skutecznych postów graficznych / wideo w różnych formatach i narzędziach; budowania analityki internetowej oraz interpretacji danych.
Drukuj do PDF