Kategorie usług
 
Menu

Zaprojektowani na sukces - Skuteczny zespół – współpracujemy, aby osiągać większe cele sprzedażowe firmy „Społem” Powszechna Spółdzielnia Spożywców z konsultacjami po szkoleniu.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/15/12540/598387
Cena netto 7 000,00 zł Cena brutto 8 610,00 zł
Cena netto za godzinę 218,75 zł Cena brutto za godzinę 269,06
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 32
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-31 Termin zakończenia usługi 2020-09-03
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-08-11 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-03
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu NOWE KIERUNKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Monika Piasecka Telefon +48 512 131 722
E-mail szkolenia@nowekierunki.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Cel usługi Uczestnik : Wiedza : - Dowie się jakie elementy komunikacji budują relacje-Dowie się jak skutecznie prezentować produkty i usługi –Dowie się – Dowie się co jest mocną stroną i jak pokonać swoje ograniczenia – Dowie się co jest jego motywatorem –Dowie się jak zarządzać własnym czasemDowie się o skutecznych technikach sprzedaży – Dowie się jakie wartości i zasady pozwalają osiągać większe cele. Umiejętności: Będzie potrafił skutecznie komunikować się z Klientem – Będzie skutecznie prezentował produkty i usługi firmy – Będzie sprawnie pokonywał swoje ograniczenia – Będzie bardziej zmotywowany do realizacji celów firmy – skutecznie gospodarował ograniczonym czasem – Będzie używał skutecznych technik sprzedaży – Będzie opierał swoje działanie na wartościach i zasadach, które będą budowały długotrwałe relacje z Klientami – Dzięki konsultacją z trenerem po szkoleniu będzie wdrażać wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu. Kompetencje społeczne: Będzie świadomie się komunikował w każdej sytuacji – Będzie postrzegany jako osoba, z którą warto robić wspólne interesy- Będzie sprawnie i skutecznie wykonywał działania w firmie-Będzie świadomy swoich ograniczeń i mocnych stron – Będzie zmotywowany i otwarty na różne działania w swoim najbliższym otoczeniu .


Drukuj do PDF