Kategorie usług
 
Menu

Podstawowe elementy sprzedaży online - forma zdalna.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/10/52848/596457
Cena netto 1 200,00 zł Cena brutto 1 200,00 zł
Cena netto za godzinę 150,00 zł Cena brutto za godzinę 150,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-07 Termin zakończenia usługi 2020-09-07
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-15 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-03
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Konsorcjum Naukowo - Edukacyjne Spółka Akcyjna
Osoba do kontaktu Agnieszka Selega Telefon 534083267
E-mail bur@konsorcjum.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie pozwoli uczestnikom nabyć wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie podstawowych zasad sprzedaży online. Podczas szkolenia Uczestnik zdobywa wiedzę: - jak efektywnie zbierać bazę e-maili potencjalnych klientów, - o podstawach automatyzacji marketingu w sklepie internetowym, - o narzędziach e-mail marketingu i marketing automation, - o podstawowych prawach klienta, - jakie wskaźniki mierzyć w sprzedaży online. Uczestnik posiada umiejętności w zakresie: - zwiększania potencjału sprzedaży, - prowadzenia skutecznych działań w zakresie Content marketingu, - analizowania podstawowych danych dotyczących ruchu i sprzedaży, - sprawnej komunikacji z klientami, - wyboru odpowiednich metod płatności dla swoich klientów, - dbałości o dobre zdjęcia produktowe, - wyboru oprogramowania sklepu internetowego odpowiedniego dla swojej działalności, - zbudowania wiarygodności nowego sklepu internetowego, Uczestnik nabędzie kompetencje w zakresie: - wyboru odpowiedniego kanału sprzedaży dla swojej branży i prowadzenia go w taki sposób, by przynosił firmie większe zyski


Drukuj do PDF