Kategorie usług
 
Menu

"Doradztwo w zakresie marketingu i wizerunku spółki, audyt wzorniczy"


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa doradcza
Podrodzaj usługi Doradztwo
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/10/40606/595947
Cena netto 18 750,00 zł Cena brutto 23 062,50 zł
Cena netto za godzinę 436,05 zł Cena brutto za godzinę 536,34
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 43
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-17 Termin zakończenia usługi 2020-08-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-11 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-16
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Prawo i administracja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu SPEED COM KAROL GÓRNY
Osoba do kontaktu Karol Górny Telefon 605300663
E-mail k.gorny@pcat.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
● Zwiększenie zainteresowania nowym produktem o 15% w ciągu roku poprzez stworzenie spójnych standardów identyfikujących wizualnie markę od momentu przekazania produktu tj. od dn 26.08.2020r. ● Zwiększenie zasięgu działalności przedsiębiorstwa o 15% dzięki wykorzystaniu kanału www, który zostanie przekazany w dn. 26.08.2020r. ● Celem szczegółowym jest zbudowanie nowego rynku odbiorców, pozyskanie nowych klientów oraz zdobycie przewagi nad konkurencją.
Cel edukacyjny
Uczestnik zdobędzie wiedzę na temat: -roli identyfikacji wizualnej marki oraz narzędzi do tego służących -skutecznych sposobów wyróżnienia się na rynku -prowadzenia skutecznych działań marketingowych w internecie Uczestnik nabędzie umiejętności: -wyróżniania swojej marki/produktu spośród konkurencji -wpływania na zwiększenie wyników sprzedażowych przedsiębiorstwa poprzez użycie logo, sloganów -świadomego kreowania wizerunku firmy oraz tworzenia pozytywnych skojarzeń z danym produktem/marką -wybierania grup docelowych i dobierania najlepszych sposobów na dotarcie do nich Po udziale w usłudze uczestnik: -Będzie bardziej świadomy swojej pozycji na rynku, będzie w skuteczny sposób komunikował treści swoim klientom.


Drukuj do PDF