Kategorie usług
 
Menu

NOWE TECHNOLOGIE W TURYSTYCE


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/09/7311/595634
Cena netto 6 850,00 zł Cena brutto 6 850,00 zł
Cena netto za godzinę 285,42 zł Cena brutto za godzinę 285,42
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-14 Termin zakończenia usługi 2020-09-16
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-10 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-10
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Humaneo
Osoba do kontaktu Tomasz Nowak Telefon 662 005 102
E-mail tomasz.nowak@humaneo.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie skierowane jest dla kadry zarządzającej przedsiębiorstwami branży turystycznej, zakładami hotelarskimi, organizacjami zajmującymi się sprzedażą usług turystycznych. Dzięki szkoleniu Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z najważniejszymi trendami w branży turystycznej, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych technologii. W trakcie szkolenia zostaną omówione i zaprezentowane technologie augmented reality oraz virtual reality, pozwalające łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Zostanie również omówiona technologia blockchain, służąca do przechowywania i przesyłania informacji o transakcjach zwartych w Internecie. W ramach szkolenia, Uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności i wiedzę z zakresu korzystania z aplikacji rezerwacyjnych, stosowanych w branży turystycznej oraz ochrony informacji i zasobów. Program szkolenia obejmuje również praktyczne informacje, niezbędne do skutecznej promocji firmy w social mediach, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Facebook. Omówione zostaną także zagadnienia dotyczące reklam Google AdWords, zarówno w obszarze reklam w sieci wyszukiwania, jak i reklam graficznych typu display, gdzie nośnikami informacji są banery reklamowe emitowane na serwisach internetowych.


Drukuj do PDF