Kategorie usług
 
Menu

Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie [FORMA ZDALNA]


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/06/19505/593709
Cena netto 4 680,00 zł Cena brutto 4 680,00 zł
Cena netto za godzinę 195,00 zł Cena brutto za godzinę 195,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-13 Termin zakończenia usługi 2020-07-20
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-06 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-09
Maksymalna liczba uczestników 2
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Performance Partners Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Ola Mosakowska Telefon 508192045
E-mail ola@performancepartners.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Menedżer reklam staje się coraz bardziej techniczny z opcjami, o których większość właścicieli firm nawet nie wie. Szkolenie ma na celu zapoznanie ich z możliwościami menedżera reklam oraz nauczenia skutecznego tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku i Instagramie. Uczestnicy będą potrafili nawigować po panelu reklamowym Facebooka, zaplanować i nadzorować działania reklamowe na Facebooku i Instagramie, dobrać odpowiednie cele reklamowe. Będą umieli stworzyć odpowiednie grupy odbiorców oraz grupy niestandardowych i podobnych odbiorców a następnie stworzyć wartościowe treści odpowiednie do danej grupy, realizujące zamierzony cel. Potrafili zainstalować piksel Facebook na swojej stronie. Będą potrafili stworzyć kampanię reklamową z uwzględnieniem aspektów targetowania oraz budżetowania a następnie ją przeanalizować oraz raportować wyniki. Nabędą wiedzę o systemie reklamowy Facebooka, jego zasadach funkcjonowania oraz regułach. Dowiedzą się jak połączyć cel reklamowy FB ze strategią i celem komunikacji. Poznają konstrukcję kampanii reklamowych i sposoby projektowania kampanii oraz jak w działaniach FbAds wykorzystać wiedzę o ścieżce zakupowej klienta. Dowiedzą się skąd czerpać wiedzę o swoich fanach w mediach społecznościowych i jak skonfigurować odbiorców remarketingowych, jak pozyskać maile i telefony potencjalnych klientów przez Facebooka/Instagrama. Dowiedzą się jak działają piksele śledzenia i konwersji. Poznają potencjał Messengera Dowiedzą się jakie są zasady tworzenia wartościowego contentu i jakie są dostępne formaty reklamowe. Poznają opcje testowania reklam i optymalizacji oraz jakie są najważniejsze wskaźniki reklam na Facebooku Dowiedzą się czego unikać w działaniach reklamowych. Nabędą kompetencji społecznych skutecznej komunikacji z klientem i ​wzmocnienia istniejących relacji , wiedzą jak reagować na kryzysy w mediach społecznościowych.
Drukuj do PDF