Kategorie usług
 
Menu

Współczesny marketing internetowy - spraw by Twoja firma stała się widoczna w Internecie. Kurs podstawowy.


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/06/40376/593569
Cena netto 2 940,00 zł Cena brutto 2 940,00 zł
Cena netto za godzinę 70,00 zł Cena brutto za godzinę 70,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 42
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-17 Termin zakończenia usługi 2020-07-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-06 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-10
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Łódzki Dom Biznesu sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Mateusz Świąder Telefon 573444048
E-mail promocja@ldb.net.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu wykorzystania dostępnych narzędzi do prowadzenia skutecznej komunikacji promocyjnej instytucji, firmy, produktu lub usługi. Kurs jest przygotowany pod kątem przekazania podstaw teorii oraz praktyki osobom początkującym nie posiadających żadnego doświadczenia w działaniach marketingowych. Materiał dydaktyczny zawiera szerokie wprowadzenie teoretyczne obejmujące tworzenia strategii marketingowych, poznania i zrozumienia zastosowania różnorodnych narzędzi promocyjnych, umiejętności samodzielnego wyboru optymalnych kanałów, zasad współpracy z dostawcami usług kreatywnych i promocyjnych. W dalszej kolejności uczestnik zostanie w szczegółowym zakresie wprowadzony w obszar wykorzystania Internetu i mediów społecznościowych ze skupieniem się na umiejętności samodzielnego prowadzenia działań promocyjnych. Ideą szkolenia jest nauczenie praktycznego i samodzielnego wykorzystania platform społecznościowych w działaniach promocyjnych, przy pełnym zrozumieniu całego spektrum mechanizmów marketingowych oraz dostępnych narzędzi i zasad optymalizacji witryn internetowych, w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania Google.
Drukuj do PDF