Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Świadoma sprzedaż w oparciu o model FRIS


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/06/9472/593475
Cena netto 900,00 zł Cena brutto 1 107,00 zł
Cena netto za godzinę 112,50 zł Cena brutto za godzinę 138,38
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-06 Termin zakończenia usługi 2020-08-06
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-06 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-06
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Circinus Training Center Adam Pluciński
Osoba do kontaktu Aneta Wojciechowska Telefon 534 510 550
E-mail aneta.wojciechowska@circinus.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
WIEDZA - Uczestnik: - Pozna narzędzie FRIS i 4 style myślenia ludzi - Pozna różnice w podejmowaniu decyzji i komunikacji między ludźmi - Dowie się jaki jest jego indywidualny styl myślenia i działania UMIEJĘTNOŚCI - Uczestnik: - Będzie potrafił rozpoznawać styl myślenia u większości swoich współpracowników i Klientów - Będzie potrafił dopasowywać swoje komunikaty do poszczególnych typów Klientów, co przełoży się na skuteczniejsze nawiązywanie nowych oraz budowanie długotrwałych relacji - Będzie potrafił przedstawić swój produkt lub usługę w sposób dopasowany do poszczególnych typów rozmówcy KOMPETENCJE SPOŁECZNE - Uczestnik: - Będzie świadomy swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju, dzięki indywidualnemu raportowi FRIS - Będzie świadomy różnic między ludźmi reprezentującymi różne style myślenia, oraz ich wpływu na proces sprzedażowy
Drukuj do PDF