Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Zarządzanie zespołem zdalnym w sytuacji zmiany – aktywne szkolenie online (forma zdalna)


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/06/9472/593465
Cena netto 690,00 zł Cena brutto 848,70 zł
Cena netto za godzinę 98,57 zł Cena brutto za godzinę 121,24
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-30 Termin zakończenia usługi 2020-07-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-06 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-30
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Circinus Training Center Adam Pluciński
Osoba do kontaktu Dominik Marczewski Telefon 535 404 303
E-mail dominik.marczewski@circinus.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik na poziomie: WIEDZY - pozna 4 psychologiczne fazy zmiany - pozna model informowania o zmianie - pozna sposoby wpływania na motywację pracownika - pozna modele przekazywania informacji zwrotnej UMIEJĘTNOŚCI - będzie potrafił diagnozować wskazówki i źródła oporu u pracowników - będzie potrafił planować i organizować pracę zespołu zdalnego - będzie potrafił udzielać bieżącej informacji zwrotnej zgodnie ze złotymi zasadami konstruowania feedbacku poznanymi na szkoleniu - będzie potrafił wpływać na motywację pracownika poprzez relacje i rozmowy, budujące zaangażowanie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH - będzie świadomy roli lidera w zespole zdalnym i jego wpływu na efektywność - będzie świadomy roli i sposobów budowania zaangażowania i jego wpływu na motywacje i efektywność zespołu zdalnego
Drukuj do PDF