Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/03/10220/593186
Cena netto 2 070,00 zł Cena brutto 2 546,10 zł
Cena netto za godzinę 129,38 zł Cena brutto za godzinę 159,13
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-23 Termin zakończenia usługi 2020-09-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-03 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-17
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Wojciech Markowski Telefon +48 577 700 877
E-mail wojciech.markowski@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkoleń zdobywa wiedzę na temat: najskuteczniejszych strategii Content Marketingu, powiązanch z SEO i działaniami w Social Mediach, optymalizacji stron, copywritingu SEO, aspektów technicznych zoptymalizowanych stron www, nowego SEO oraz zdobywania odnośników zgodnych z wytycznymi Google. Dowie się, jakie są aktualne metody pozycjonowania stron i strategii pozyskiwania linków, pozna proces pozycjonowania od podstaw oraz zapozna się z przydatnymi narzędziami. Dowie się również, w jaki sposób dobierać słowa kluczowe oraz jak pisać atrakcyjne treści – dla ludzi i robotów Google, pozna wszystkie aktualne wytyczne i schematy, które podniosą jakość treści oraz nauczy się prostych sposobów znajdowania pomysłów na wartościowe treści. Ponadto dowie się co pisać i nagrywać, gdzie się z tym pokazać oraz co zrobić, by zdobywać niesamowite zasięgi całkiem małym kosztem. Po szkoleniu będzie umiał wykorzystać zdobytą wiedzę w sposób praktyczny — będzie potrafił wypozycjonować swoją stronę, znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania na istotne dla niego frazy oraz będzie potrafił tworzyć przystępne, atrakcyjne informacje, które zwrócą uwagę klienta na firmę i jej produkty, ponadto będzie umiał je także promować. Uczestnikowi podczas szkoleń zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od SEO i Content Marketingu.


Drukuj do PDF