Kategorie usług
 
Menu

System Treningowy STRUCTOGRAM® (STRUCTOGRAM® 1 Klucz do poznania siebie, STRUCTOGRAM® 2 Klucz do poznania drugiego człowieka)


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/03/14574/593184
Cena netto 2 294,00 zł Cena brutto 2 294,00 zł
Cena netto za godzinę 163,86 zł Cena brutto za godzinę 163,86
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-19 Termin zakończenia usługi 2020-09-20
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-03 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-14
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Centrum Edukacyjno Consultingowe CONCRET Anna Urbańska
Osoba do kontaktu Weronika Dzikowska Telefon 664 338 070
E-mail weronika@dnawbiznesie.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Dzięki poznaniu swojej natury uczestnik szkolenia zrozumie pobudki swojego działania w danych sytuacjach. Poznanie swoich mocnych i słabych stron oraz sposobu na efektywne wykorzystanie swoich naturalnych predyspozycji. Zwiększenie motywacji do pracy nad sobą. Poznanie intencji i motywacji innych osób. Lepsze zarządzanie sobą w czasie, dzięki dobraniu odpowiednich narzędzi, zgodnych z własną naturą. Uczestnik dowie się w jaki sposób negocjować z osobą o danej biostrukturze. Zdobędzie wiedzę na temat tego, jak rekrutować nowe osoby do zespołu. Lepsza umiejętność komunikacji z klientem oraz dowie się jak radzić sobie z utrzymywaniem stałych relacji z nim. Uczestnik będzie potrafił dostosować komunikat do klientów o różnych biostrukturach mózgu. Zyska lepsze doświadczenie jak wyróżniać się na rynku pracy.


Drukuj do PDF