Kategorie usług
 
Menu

Szkolenia Videomarketing: YouTube, Fb i inne serwisy


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/03/10220/593108
Cena netto 870,00 zł Cena brutto 1 070,10 zł
Cena netto za godzinę 124,29 zł Cena brutto za godzinę 152,87
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-28 Termin zakończenia usługi 2020-09-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-03 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-22
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Wojciech Markowski Telefon +48 577 700 877
E-mail wojciech.markowski@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa wiedzę z zakresu najważniejszych serwisów video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych. Wiedza obejmuję najbardziej skuteczne metody tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebooku, poparte wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dowie się również jak osiągnąć ROI z kampanii video na poziomie 600%, jak przy pomocy video wydłużyć średni czas trwania sesji o 2 minuty oraz jak poprzez treści video zwiększyć konwersje do 30%. Będzie potrafił prowadzić kampanię z influencami, prowadzić skuteczne kampanie video, docierać z komunikatem video do dużej ilości uczestników oraz tworzyć angażujące treści dla Swojej grupy docelowej. Ponadto będzie potrafił interpretować statystyki video oraz korzystać z pełni możliwości narzędzi do analityki kampanii. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju. Dowie się również, że powinien ciągle się rozwijać, aby być specjalistą w swojej dziedzinie.


Drukuj do PDF