Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie Optimized Content Marketing


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/02/10220/592742
Cena netto 970,00 zł Cena brutto 1 193,10 zł
Cena netto za godzinę 121,25 zł Cena brutto za godzinę 149,14
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-23 Termin zakończenia usługi 2020-09-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-02 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-17
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Wojciech Markowski Telefon +48 577 700 877
E-mail wojciech.markowski@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa wiedzę na temat najskuteczniejszych strategii Content Marketingu, powiązanch z SEO i działaniami w Social Mediach. Dowie się jak pisać atrakcyjne treści – dla ludzi i robotów Google, pozna wszystkie aktualne wytyczne i schematy, które podniosą jakość treści oraz nauczy się prostych sposobów znajdowania pomysłów na wartościowe treści. Ponadto dowie się co pisać i nagrywać, gdzie się z tym pokazać oraz co zrobić, by zdobywać niesamowite zasięgi całkiem małym kosztem. Będzie potrafił tworzyć przystępne, atrakcyjne informacje, które zwrócą uwagę klienta na firmę i jej produkty, ponadto będzie umiał je także promować. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od platformy Content Marketingu. Wiedza: Uczestnik posiada wiedzę o tym, jak działa content marketing. Uczestnik posiada wiedzę o tym, jak często publikować treści. Uczestnik posiada wiedzę o najskuteczniejszych strategiach Content Marketingu, powiązanch z SEO i działaniami w Social Mediach. Uczestnik posiada wiedzę o tym, jak pisać atrakcyjne treści – dla ludzi i robotów Google. Uczestnik posiada wiedzę o wszystkich, aktualnych wytycznych i schematach, które podnoszą jakość treści. Uczestnik posiada wiedzę o prostych sposobach znajdowania pomysłów na wartościowe treści. Uczestnik posiada wiedzę o tym, co pisać i nagrywać, gdzie się z tym pokazać oraz co zrobić, by zdobywać niesamowite zasięgi całkiem małym kosztem. Uczestnik posiada wiedzę o rodzajach treści. Uczestnik posiada wiedzę o tym, jak określić cel istnienia i sens tworzenia treści. Uczestnik posiada wiedzę o tym, jakie jest ROI content marketingu. Umiejętności: Uczestnik potrafi zdobytą wiedze zastosować w praktycznym ujęciu.  Uczestnik potrafi tworzyć przystępne, atrakcyjne informacje, które zwrócą uwagę klienta na firmę i jej produkty. Uczestnik potrafi promować swoje treści. Uczestnik potrafi swoją pracą wywierać wpływ na pozycje stron i decyzje zakupowe klientów. Uczestnik potrafi tworzyć atrakcyjne treści w trudnych branżach. Uczestnik potrafi znaleźć dobrego copywritera. Uczestnik potrafi budować linki do swoich treści. Kompetencje społeczne: Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od platformy Content Marketingu. 


Drukuj do PDF