Kategorie usług
 
Menu

Negocjacje menadżerskie


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/02/14727/592576
Cena netto 2 300,00 zł Cena brutto 2 829,00 zł
Cena netto za godzinę 115,00 zł Cena brutto za godzinę 141,45
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 20
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-30 Termin zakończenia usługi 2020-07-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-03 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-25
Maksymalna liczba uczestników 6
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja "Europa House"
Osoba do kontaktu Patryk Szczygieł Telefon +48609133451
E-mail patrykszczygiel@o2.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji negocjacyjnych menedżerów takich jak: - przygotowanie do negocjacji, - planowanie strategii negocjacyjnej, - umiejętność budowania relacji z partnerem w trakcie negocjacji, - komunikacja i prowadzenie negocjacji ze współpracownikami i kontrahentami. Identyfikacja własnych mocnych stron i obszarów wymagających rozwoju w ramach kompetencji negocjacyjnych. Większa skuteczność poprzez nabycie nowych umiejętności i większa świadomość wywieranego wpływu w kontaktach z partnerami negocjacji – współpracownikami i kontrahentami. Przełamanie rutynowych działań w praktyce negocjowania. Inspiracja do odkrywania nowych, innowacyjnych sposobów negocjowania i wywierania wpływu.
Drukuj do PDF