Kategorie usług
 
Menu

Wprowadzenie do marketingu w sieci


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Nie
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/01/8868/592139
Cena netto 3 500,00 zł Cena brutto 3 500,00 zł
Cena netto za godzinę 58,33 zł Cena brutto za godzinę 58,33
Usługa z możliwością dofinansowania Nie
Liczba godzin usługi 60
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-06 Termin zakończenia usługi 2020-07-14
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-02 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-05
Maksymalna liczba uczestników 3
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Bartosz Kosiński - Far Beyond Business
Osoba do kontaktu Bartosz Kosiński Telefon 664438833
E-mail office@farbb.com
Cel usługi
Cel biznesowy
Usługa pozwala na rozwinięcie teoretycznych i praktycznych kompetencji do budowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa/produktu/marki z wykorzystaniem narzędzi internetowych
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy na temat funkcjonowania marketingu internetowego, mechanizmów nim rządzącymi, współzależności pomiędzy różnymi kanałami komunikacji z potencjalnymi odbiorcami i klientami. Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie przygotowany do samodzielnego prowadzenia działań w obszarze online marketingu, zna terminy i definicje, a także dobre praktyki, które będzie mógł wdrażać w codziennych obowiązkach na stanowisku związanym z marketingiem, potrafi analizować dane, zdefiniować grupę docelową, zna efektywne metody promocji, opanował tajniki email marketingu oraz towarzyszącemu mu content marketingu, potrafi stworzyć i wdrożyć strategie promocji w różnych social mediach, rozumie istotę i rolę tworzenia długofalowych relacji z klientem poprzez wykorzystanie różnych narzędzi marketingu w sieci, potrafi budować odpowiedni komunikat do swoich odbiorców przyczyniając się do budowania pozytywnego wizerunku swojej firmy czy organizacji i wzmocnienia jej pozycji konkurencyjnej na tle konkurencji.
Drukuj do PDF