Kategorie usług
 
Menu

HDI® Support Center Manager (SCM) (S_37408) - szkolenie akredytowane z egzaminem


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/01/7629/592112
Cena netto 3 450,00 zł Cena brutto 4 243,50 zł
Cena netto za godzinę 143,75 zł Cena brutto za godzinę 176,81
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-30 Termin zakończenia usługi 2020-10-02
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-01 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-23
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Uznawane kwalifikacje:
Czy dokument jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym (lista zidentyfikowanych certyfikatów w pkt 2c opracowania)?
Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez HDI. Asseco Data Systems S.A. jest wyłącznym partnerem HDI w Polsce. HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC.
Walidacja i Certyfikowanie:
Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidację
HDI®
Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującego
HDI®
Podmiot prowadzący walidację nie jest zarejestrowany w BUR?
Tak
Podmiot certyfikujący nie jest zarejestrowany w BUR?
Tak
Podstawa prawna dla Podmiotów/kategorii Podmiotów
uprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu ASSECO DATA SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA
Osoba do kontaktu Alicja Kozłowska Telefon 585222824
E-mail rur-szkolenia@assecods.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Czego się nauczysz: * Poznacie kluczowe czynniki sukcesu centrum wsparcia * Dowiecie się, w jaki sposób realizować strategiczne zarządzanie centrum wsparcia * Nauczycie się stosować właściwe metody świadczenia usług wsparcia * Poznacie podstawowe metryki centrum wsparcia * Poszerzycie wiedzę na temat procesów ITIL® realizowanych w centrum wsparcia, ich przeznaczenie oraz wzajemne powiązania * Poznacie mechanizmy motywowania pracowników * Poznacie metody nowoczesnego zarządzania zespołami pracowników * Dowiecie się, co oznacza pojęcie – przywództwo i dlaczego jest tak ważne * Dowiecie się, jakie metody są wykorzystywane do szacowania wielkości zespołu wsparcia i planowania harmonogramu pracy * Poznacie przeznaczenie oraz metody promowania centrum wsparcia


Drukuj do PDF