Kategorie usług
 
Menu

Budowanie marki i komunikacji marketingowej w Social Mediach


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/01/5978/591491
Cena netto 840,00 zł Cena brutto 840,00 zł
Cena netto za godzinę 70,00 zł Cena brutto za godzinę 70,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-10 Termin zakończenia usługi 2020-07-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-01 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-08
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Inne
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja ITFF
Osoba do kontaktu Aleksandra Przybysz Telefon +48 535 044 488
E-mail a.przybysz@trainers.org
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnicy znają zasady oraz narzędzia w zakresie budowania marki oraz zaplanowania i wdrożenia komunikacji marketingowej w Social Mediach. Uczestnicy potrafią zaplanować i wdrożyć skuteczną komunikację marki w Social Mediach. Uczestnicy potrafią dopasować rodzaj komunikacji i treści do specyfiki poszczególnych kanałów komunikacji marki w Social mediach, potrafią dotrzeć do potencjalnych klientów i budować treści angażujące i wzbudzające interakcje z klientami.
Drukuj do PDF