Kategorie usług
 
Menu

Kurs języka angielskiego (50h) - forma zdalna


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/07/01/12117/591484
Cena netto 5 000,00 zł Cena brutto 5 000,00 zł
Cena netto za godzinę 100,00 zł Cena brutto za godzinę 100,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 50
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-07 Termin zakończenia usługi 2021-05-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-07-01 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-29
Maksymalna liczba uczestników 1
Kategoria główna KU Języki
Kategorie dodatkowe KU Języki
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Jakub Kasperczak
Osoba do kontaktu Jakub Kasperczak Telefon 604624494
E-mail winogrady.leaderschool@gmail.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem usługi jest kontynuacja nauki języka angielskiego na kolejnym wyższym poziomie oraz zwiększenie kompetencji językowej kursanta. Podczas kursu słuchacz udoskonali swoją znajomość języka angielskiego, zdobędzie nowe umiejętności z zakresu mówienia, czytania, pisania i słuchania, przejdzie na kolejny poziom językowy z poziomu A2 na B1. Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do swobodnego porozumiewania się językiem obcym w życiu codziennym oraz w podstawowych czynnościach zawodowych. Doskonaląc znajomość zagadnień gramatycznych oraz zwiększając zasób słownictwa w odniesieniu do różnych aspektów życia społecznego słuchacz lepiej będzie mógł się odnaleźć w kontekście kultury i zwyczajów krajów anglojęzycznych.


Drukuj do PDF