Kategorie usług
 
Menu

Akademia lidera II – mistrzostwo zawodowe: trening komunikacji menedżerskiej w oparciu o NVC (usługa prowadzona w formie zdalnej) gr.C


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/30/53590/591473
Cena netto 900,00 zł Cena brutto 900,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 15
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-15 Termin zakończenia usługi 2020-07-29
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-30 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-10
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Firma Szkoleniowo-Coachingowa AS ROZWOJU Adrian Skarżyński
Osoba do kontaktu Adrian Skarżyński Telefon 606357800
E-mail adrian.skarzynski@gmail.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
W wyniku szkolenia osoby uczestniczące będą realizować następujące cele edukacyjne: w obszarze wiedzy: osoba uczestnicząca pozna podstawowe założenia Nonviolent Communication w szczególności w kontekście udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej. Dokona analizy własnych barier komunikacyjnych w relacji z klientem wewnętrznym ja i zewnętrznym. Dowie się jakie znaczenie w procesie komunikacji ma rozróżnianie pomiędzy ocenami i interpretacjami, a obserwacjami i faktami, pomiędzy emocjami a pseudo emocjami, pomiędzy potrzebami a strategiami. Dowie się jakie są powody zarzutów i niechęci, czyli elementów istotnych dla skuteczności pytań i próśb. Pozna sformułowania wspierające klienta wewnętrznego i zewnętrznego w wyrażeniu przez niego autentycznych potrzeb i uczuć. w obszarze umiejętności: osoba w obszarze umiejętności: Doświadczneie treningu uważności. Uczestnik podniesie umiejętność prowadzenia rozmowy rozwijającej relację i zaangażowanie klienta wewnętrznego i zewnętrznego poprzez zwiększenie umiejętności szczegółowych takich jak: identyfikacji barier komunikacyjnych, umiejętność rozróżniania pomiędzy ocenami i interpretacjami, a obserwacjami i faktami, pomiędzy emocjami a pseudo emocjami, pomiędzy potrzebami a strategiami, słuchanie na poziomie emocji i potrzeb oraz wyrażania siebie na tych poziomach. Celem jest także zwiększenie umiejętności stosowania komunikacji niewerbalnej i prostych narzędzi technicznych podnoszących zaangażowanie w kontakcie online. Uczestnicy będą również mieli możliwość przetrenowana poznanych technik udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej w oparciu o realne sytuacje z życia zawodowego. na poziomie kompetencji społecznych: osoby uczestniczące rozwiną umiejętności komunikacyjne na kilku poziomach, m.in.: otwartość (na klientów wewnętrznych i zewnętrznych), świadomość procesów zachodzących w komunikacji, poczucie sprawstwa i motywacja do dalszego rozwoju w obszarze komunikacji. Dostrzegą wartość płynącą z łączności ludzi na poziomie potrzeb oraz z różnorodności w zakresie ich zaspokajania. Będą mieli możliwość doświadczenia na sobie siły rzetelnej i uważnej informacji zwrotnej, która wpływa na motywację członka zespołu do zmiany i rozwoju.
Drukuj do PDF