Kategorie usług
 
Menu

Podstawy programowania w języku Python- forma zdalna


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/29/8397/590245
Cena netto 3 800,00 zł Cena brutto 3 800,00 zł
Cena netto za godzinę 108,57 zł Cena brutto za godzinę 108,57
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 35
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-17 Termin zakończenia usługi 2020-08-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-30 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-10
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu GRUPA ALTKOM SPÓŁKA AKCYJNA
Osoba do kontaktu Katarzyna Senator Telefon 801 25 85 66
E-mail katarzyna.senator@altkom.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu projektowania i budowania aplikacji przy użyciu języka Python. Po szkoleniu Uczestnik będzie znał zalety programowania w wysokopoziomowym języku Python, nabędzie wiedze o podstawach języka Python, będzie wiedział i zrozumie zasady programowania obiektowo-orientowane, będzie wiedział i zrozumie na czym polega definiowanie klas, nabędzie wiedze o instrukcjach sterujących oraz elementach programowania funkcyjnego i nauczy się z nich korzystać, osiągnie umiejętność korzystania z funkcji wbudowanych, osiągnie umiejętność korzystania z funkcji programowalnych, osiągnie wiedze co to są moduły i pakiety. Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne tj. otwartość na poznawanie i wdrażanie zmian i innowacji w obszarze nowych form, metod, technologii, technik i narzędzi wspierania rozwoju, samorozwój, prawidłowe dokonywanie oceny jakości dostarczanych przez siebie produktów i usług w aspekcie merytorycznym. Dzięki posiadanym kompetencjom społecznym Uczestnik będzie gotowy do samodzielnego poszukiwania rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność.


Drukuj do PDF