Kategorie usług
 
Menu

Certified Ethical Hacker - forma zdalna


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/18/8397/585728
Cena netto 6 950,00 zł Cena brutto 6 950,00 zł
Cena netto za godzinę 198,57 zł Cena brutto za godzinę 198,57
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 35
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-31 Termin zakończenia usługi 2020-09-04
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-18 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-24
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu GRUPA ALTKOM SPÓŁKA AKCYJNA
Osoba do kontaktu Katarzyna Senator Telefon 801 25 85 66
E-mail katarzyna.senator@altkom.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności umożliwiających identyfikację słabych punktów organizacji oraz pomaganie w znalezieniu skutecznej metody obrony przed atakami na firmowe systemy. Na szkoleniu Uczestnicy dokonują kontrolowanych włamań do systemu „ofiary" i zdobywają praktyczne umiejętności efektywnej ochrony sieci. Podczas gdy konwencjonalne środki bezpieczeństwa są niezbędne, ważne jest, aby uzyskać perspektywę ludzi, którzy mogą potencjalnie zagrozić systemom. Po szkoleniu Uczestnik: rozumie i wie jak, definiować i charakteryzować najważniejsze techniki ataków stosowanych przez hakerów; umie skanować, testować i przełamywać zabezpieczenia systemów; wie jak rozpoznawać i zapobiegać metodom eskalacji uprawnień w systemach; potrafi tworzyć lepsze polityki na urządzeniach IDS/IPS dotyczące wykrywania włamań; potrafi rozpoznawać socjotechniki wykorzystywane przez przestępców; portafi tworzyć wirusy, hakować urządzenia mobilne, smartfony; umie rozpoznawać subtelne różnice między backdoor’ami, trojanami oraz innymi zagrożeniami; docelowo, może skuteczniej uświadamiać pracowników firmy w kwestiach bezpieczeństwa informacji. Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne tj. otwartość na poznawanie i wdrażanie zmian i innowacji w obszarze nowych form, metod, technologii, technik i narzędzi wspierania rozwoju, samorozwój, prawidłowe dokonywanie oceny jakości dostarczanych przez siebie produktów i usług w aspekcie merytorycznym. Dzięki nabytym kompetencjom społecznym Uczestnik będzie gotowy do samodzielnego poszukiwania rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność.


Drukuj do PDF