Kategorie usług
 
Menu

Microsoft Windows Server 2016 – poziom podstawowy - forma zdalna


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/16/8397/584946
Cena netto 2 600,00 zł Cena brutto 2 600,00 zł
Cena netto za godzinę 92,86 zł Cena brutto za godzinę 92,86
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 28
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-27 Termin zakończenia usługi 2020-07-30
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-17 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-21
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu GRUPA ALTKOM SPÓŁKA AKCYJNA
Osoba do kontaktu Katarzyna Senator Telefon 801 25 85 66
E-mail katarzyna.senator@altkom.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
serwerze; osiągnie umiejętność tworzenia i konfigurowania konta użytkowników i komputerów w Active Directory; Będzie potrafił zarządzać dostępem do udostępnionych zasobów na Windows Server 2016 i w środowisku Active Directory; korzystać z aktualizacji Windows Update; nabędzie umiejętność monitorowania pracy Windows Server 2016 i Active Directory oraz tworzenia i zarządzania GPO (Group Policy Objects); Osiągnie umiejętność korzystania z podstawowych funkcji Hyper-V, wykonywania kopii bezpieczeństwa i dokonywać odtworzenia danych. Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne tj. otwartość na poznawanie i wdrażanie zmian i innowacji w obszarze nowych form, metod, technologii, technik i narzędzi wspierania rozwoju, samorozwój, prawidłowe dokonywanie oceny jakości dostarczanych przez siebie produktów i usług w aspekcie merytorycznym. Dzięki posiadanym kompetencjom społecznym Uczestnik będzie gotowy do samodzielnego poszukiwania rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność
Drukuj do PDF