Kategorie usług
 
Menu

Sztuka Negocjacji. Jak skutecznie negocjować korzystne kontrakty?


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/09/10976/581208
Cena netto 980,00 zł Cena brutto 1 205,40 zł
Cena netto za godzinę 70,00 zł Cena brutto za godzinę 86,10
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-29 Termin zakończenia usługi 2020-07-30
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-09 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-27
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Gdańska Akademia Umiejętności Menedżerskich Joseph Wera
Osoba do kontaktu Joanna Makuch Telefon 664-494-281
E-mail j.makuch@gaum.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności negocjowania w kontaktach wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Po szkoleniu uczestnik: - zna techniki negocjacyjne i podstawowe style negocjowania. - posiada wiedzę o sposobach przygotowania się do negocjacji oraz o procesie argumentowania. - gromadzi kompletnych informacji na temat drugiej strony. - potrafi podczas negocjacji kontrolować emocje oraz działać z rozmysłem i roztropnością. - w sposób aktywny słucha argumentów partnera negocjacji oraz zadawaje pytania szczegółowe starając się zrozumieć interesy drugiej strony. - stosuje szeroki wachlarz argumentacji, nazwania i oceniania stanowiska rozmówcy oraz przygotowywania strategii działania. - identyfikuje interesy i potrzeby partnera negocjacyjnego. - wie jak zachować profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
Drukuj do PDF