Kategorie usług
 
Menu

MS 10997 Office 365 Administracja i rozwiązywanie problemów - forma zdalna


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/05/17164/579792
Cena netto 2 690,00 zł Cena brutto 3 308,70 zł
Cena netto za godzinę 112,08 zł Cena brutto za godzinę 137,86
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-13 Termin zakończenia usługi 2020-07-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-05 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-09
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Dagma sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Agnieszka Cieśluk Telefon +48 793 11 39
E-mail ciesluk.a@dagma.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie koncentruje się na umiejętnościach wymaganych do administrowania i rozwiązywania problemów z dzierżawą Office 365 i kluczowymi usługami Office 365, takimi jak Exchange Online, SharePoint Online i Skype dla firm. Obejmuje również funkcje zabezpieczeń i zgodności usługi Office 365.
Drukuj do PDF