Kategorie usług
 
Menu

Proces zarządzania firmą z wykorzystaniem darmowych narzędzi online (działających w chmurze)


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/03/11660/578057
Cena netto 3 200,00 zł Cena brutto 3 936,00 zł
Cena netto za godzinę 200,00 zł Cena brutto za godzinę 246,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-01 Termin zakończenia usługi 2020-07-02
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-04 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-01
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu "PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "AQUAMANIA" MAGDALENA DĄBROWSKA”
Osoba do kontaktu Marta Siergiej Telefon +48 608 450 707
E-mail marta@aquadiver.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie procesu zarządzania firmą z wykorzystaniem darmowych narzędzi online (działających w chmurze). Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia. W obszarze wiedzy, uczestnik będzie: - znał darmowe narzędzia online (działające w chmurze) do procesu zarządzania firmą, - znał narzędzie Slack do komunikacji w czasie rzeczywistym, - znał narzędzie Asana / Trello do dystrybucji i monitorowania zadań, - znał narzędzie Toggle do pomiaru czasu poświęconego na zadania, - znał narzędzie Google Drive do wymiany plików, - znał narzędzie Google Docs&Spreadsheets do pracy na dokumentach i arkuszach kalkulacyjnych, - znał narzędzie Google Calendar do zarządzania wydarzeniami, spotkaniami i przypomnieniami, - znał narzędzie Google Keep do tworzenia i współdzielenia notatek, - znał narzędzie Draw.io do tworzenia i współdzielenia diagramów i makiet, - znał narzędzie Prezi do tworzenia efektownych prezentacji, - znał narzędzie Feedly do agregacji ciekawych treści, - znał narzędzie Appear.in do prowadzenia video-spotkań online. W obszarze umiejętności, uczestnik będzie: - umiał wymieniać wiadomości tekstowe i pliki w czasie rzeczywistym, - umiał wymieniać aplikacje instalowane / przeglądarkowe w czasie rzeczywistym, - umiał tworzyć i zarządzać projektami online, - umiał mierzyć czas poświęcony na dane zadania, - umiał zarządzać plikami i je udostępniać, - umiał tworzyć kopie zapasowe plików, - umiał tworzyć, udostępniać, komentować, recenzować i powiadamiać o zmianach wspólnych dokumentach, - umiał tworzyć i współdzielić kalendarze, - umiał tworzyć i współdzielić notatki, - umiał tworzyć i współdzielić diagramy, - umiał tworzyć efektowne prezentacje, - umiał agregować ciekawe treści, - umiał przeprowadzić video-spotkanie online. W obszarze kompetencji społecznych, uczestnik będzie: - miał świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, - rozumiał potrzebę ciągłego podnoszenia swoich kompetencji, - dążył do realizacji celów zawodowych oraz do rozwinięcia metod rozwiązywania bieżących problemów zawodowych
Drukuj do PDF