Kategorie usług
 
Menu

E-Commerce na bazie platformy Prestashop 1.7


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/03/11660/577797
Cena netto 3 200,00 zł Cena brutto 3 200,00 zł
Cena netto za godzinę 200,00 zł Cena brutto za godzinę 200,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-27 Termin zakończenia usługi 2020-07-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-04 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-27
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu "PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "AQUAMANIA" MAGDALENA DĄBROWSKA”
Osoba do kontaktu Marta Siergiej-Targońska Telefon +48 608 450 707
E-mail marta@aquadiver.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nauka sprzedaży swoich usług w internecie Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia: Po szkoleniu uczestnik będzie -umiał odpowiednio wypromować produkty dla różnych grup odbiorców w różnych krajach -Zdobędzie wiedzę z zakresu budowania strategii e-marketingowej w zależności od kraju dla którego przygotowana jest platforma sprzedażowa - potrafił efektywnie wypromować firmę w internecie oraz pozyskać nowych klientów - wiedział czym charakteryzuje się skuteczna strona internetowa - wiedział jak zaprezentować swoją firmę w serwisie Google Moja Firma - potrafił wypromować swoją stronę w wynikach płatnych wyszukiwarki Google - potrafił analizować skuteczność działań promocyjnych - potrafił jak sprawdzić na jakie frazy wchodzą klienci na strony konkurencji - potrafił obsługiwać program Adobe Photoshop CS6 i będzie wiedział jak wykorzystać go do budowania wizerunku firmy oraz do zwiększenia atrakcyjności oferty Kompetencje społeczne: -ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego podnoszenia swoich kompetencji -dąży do realizacji celów zawodowych oraz rozwinięcie metod rozwiązywania bieżących problemów zawodowych
Drukuj do PDF