Kategorie usług
 
Menu

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY Z ELEMENTAMI ROZWOJU OSOBISTEGO - FORMA ZDALNA.


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/02/52786/577540
Cena netto 2 250,00 zł Cena brutto 2 250,00 zł
Cena netto za godzinę 140,63 zł Cena brutto za godzinę 140,63
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-01 Termin zakończenia usługi 2020-07-02
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-02 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-30
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Borys Kowalski
Osoba do kontaktu Borys Kowalski Telefon +48 605537908
E-mail borys.kowalski@gmail.com
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności swobodnej, naturalnej sprzedaży. Uczestnicy szkolenia pozna mechanizmy psychologiczne które wspierają decyzję o zakupie, dowie się co się musi wydarzyć aby klient chciał kupić. Nauczą się zbijać obiekcje klienta, rozwiewać zastrzeżenia oraz bronić wartości produktu/usługi. Uczestnicy poznają techniki sprzedażowe oraz przepracują swoje negatywne przekonania związane ze sprzedażą. Celem szkolenia jest wzrost sprzedaży o conajmniej 15% w ciąglu najbliższych 6 miesięcy w stosunku do pierwszego kwartału 2020
Cel edukacyjny
Będzie rozumiał potrzeby i wymagania klientów oraz pojęcie motywacji. Nabędzie umiejętność rozpoznawania różnych typologii i motywacje klientów, a także preferowany przez siebie sposób sprzedaży i obsługi klienta. Posiądzie wiedzę, jak skutecznie zadawać pytania otwierające komunikację, motywujące do zakupu, angażujące klienta do rozmowy handlowej i stosować techniki zamykające sprzedaż. Posiądzie umiejętność doskonalenia narzędzi wspomagających prezentację handlową oraz zdolność postrzegania obiekcji klienta jako okazji do dalszej sprzedaży i budowania relacji z klientem i zapewnienie wysokich standardów sprzedaży i obsługi.
Drukuj do PDF