Kategorie usług
 
Menu

Bądź widoczny w Internecie - wybrane narzędzia e-marketingu


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/02/9407/577495
Cena netto 3 100,00 zł Cena brutto 3 100,00 zł
Cena netto za godzinę 73,81 zł Cena brutto za godzinę 73,81
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 42
Termin rozpoczęcia usługi 2020-09-03 Termin zakończenia usługi 2020-09-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-02 Termin zakończenia rekrutacji 2020-09-01
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Informatyka i telekomunikacja
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Akt prawny:
posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych prowadzących do zdobycia lub potwierdzenia kwalifikacji nadawanych po ukończeniu kursów dokształcających i szkoleń, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym
Zakres tematyczny kursy i szkolenia
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Osoba do kontaktu Katarzyna Westerowska Telefon +48513969884
E-mail szkolenia@gwsh.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Nabycie wiedzy i umiejętności zastosowania narzędzi marketingu internetowego w celu poprawy jej widoczności w Internecie poprzez zwiększenie ruchu na stronie internetowej organizacji o min. 5% do trzech miesięcy od zakończenia udziału w kursie.
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami. Po zakończeniu kursu: - Uczestnik posiada ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego - Uczestnik posiada wiedzę jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym - Uczestnik wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć - Uczestnik wie jakie są możliwości narzędzia Google Analytics – bezpłatnego narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych - Uczestnik wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads - Uczestnik wie jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami Google Ads - Uczestnik wie jakie są narzędzia do analizy stron internetowych pod kątem SEO - Uczestnik zna zasady pozycjonowania lokalnego i pozyskiwania linków - Uczestnik zna wtyczki dla WordPress wspomagające pozycjonowanie strony www - Uczestnik umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych - Uczestnik potrafi mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski - Uczestnik posiada umiejętność wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian - Uczestnik potrafi stworzyć kampanię Google Ads na własne potrzeby - Uczestnik potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads - Uczestnik potrafi prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google - Uczestnik potrafi sprawnie zoptymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google - Uczestnik wie jak prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma - Uczestnik jest świadom swoich umiejętności, potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami - Uczestnik potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia - Uczestnik umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom - Uczestnik potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym - Uczestnik posiada kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.


Drukuj do PDF