Kategorie usług
 
Menu

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - forma zdalna


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/06/02/41053/577181
Cena netto 3 200,00 zł Cena brutto 3 200,00 zł
Cena netto za godzinę 133,33 zł Cena brutto za godzinę 133,33
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2020-07-06 Termin zakończenia usługi 2020-07-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-06-03 Termin zakończenia rekrutacji 2020-07-02
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Hamera Group Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Dominik Hamera Telefon +48 888 677 422
E-mail office@hameragroup.com
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym będzie nauczenie uczestników analizy strategicznej przedsiębiorstwa, czego skutkiem będzie: - lepsze dopasowanie oferty do konkurencji i rynku, w którym funkcjonuje firma (ulepszenie ok. 20-30 ofert w 2 miesiące po zakończeniu szkolenia), czego skutkiem będzie zwiększenie liczby nowych klientów (o ok. 25% w przeciągu 4 miesięcy od zakończenia szkoleń) oraz zwiększenie sprzedaży o ok. 15% w przeciągu 5 miesięcy od zakończenia szkoleń.
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania strategicznego w firmie. Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę w zakresie optymalnego wykorzystywania posiadanych zasobów i możliwości rozwoju na tle konkurencji. Kadra zarządzająca uzyska wiedzę w jaki sposób tworzyć strategie i wizje firmy. Szkolenie umożliwi uczestnikom opracowanie planu sukcesji w przedsiębiorstwie, z uwzględnieniem eliminacji barier i ciągłości realizowanych procesów. Uczestnik zdobędzie umiejętności określenia rynku docelowego w ramach swojej firmy, będzie potrafił dobrać odpowiednie kanały komunikacji dla Klienta, będzie potrafił określić nowe kompetencje w ramach nowego modelu biznesowego oraz przygotować plan działań. Uczestnik będzie umiał zidentyfikować szanse rynkowe, ocenić potencjał rynku i dopasować działania wizerunkowe do specyfiki firmy.
Drukuj do PDF