Kategorie usług
 
Menu

[FORMA ZDALNA] Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego. System sprzedaży Sandlera


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/05/29/12997/575482
Cena netto 3 500,00 zł Cena brutto 3 500,00 zł
Cena netto za godzinę 109,38 zł Cena brutto za godzinę 109,38
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 32
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-20 Termin zakończenia usługi 2020-09-10
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-05-29 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-16
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Finanse i bankowość
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu ProcessTeam Sp. z o. o.
Osoba do kontaktu Natalia Zblewska Telefon
E-mail natalia.zblewska@processteam.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży usług sektora finansowego oraz budowania współpracy z klientem. Uczestnicy podczas szkolenia nauczą się budować partnerskie i asertywne relacje z klientami pośrednictwa finansowego. Dowiedzą się jak analizować standardowe zachowania klientów w procesie sprzedaży. Poznają filozofię i filary systemu Sandlera. Dowiedzą się czym jest triada relacyjna oraz jak budować partnerskie relacje biznesowe. Uczestnicy poznają strategię Negatywnego Odwracania oraz metody pozyskiwania informacji. Równocześnie nauczą się je wykorzystywać w praktyce. Zrozumieją pojęcie bólu w sprzedaży produktów finansowych. Poznają techniki relacyjne WPROST. Dowiedzą się także czym jest Arkusz Identyfikacji Bólu oraz poznają podstawowe taktyki budowania asertywnych relacji. Nauczą się prawidłowo zarządzać procesem sprzedaży oraz poznają rozwiązania aktywności sprzedażowych na rynku pośrednictwa finansowego. Dowiedzą się czym jest technika termometru, a także będą potrafili zamykać sprzedaż z jej wykorzystaniem. Będą wiedzieli jak pracować z obiekcjami klienta, a tym samym nauczą się radzić sobie z nimi. Uczestnicy będą potrafili analizować standardowe zachowania klientów, kontraktować działania sprzedażowe i budować sieci kontaktów w oparciu o 30-sekundową reklamę. Dowiedzą się jak komunikować przewagę własnych rozwiązań przy sprzedaży produktów finansowych oraz będą potrafili to robić. Nauczą się budować sprzedażowe historie sukcesu oparte na doświadczeniach klientów i wykorzystywać je w procesie sprzedaży. Będą potrafili budować własne konceptogramy rozmów sprzedażowych, prezentować rozwiązania sprzedażowe oparte na reakcji na odkryte problemy klientów. Uczestnicy nauczą się budować trwałe relacje z klientem, umiejętnie prowadzić rozmowy sprzedażowe.


Drukuj do PDF