Kategorie usług
 
Menu

Profesjonalna obsługa klienta


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/05/23/33174/572240
Cena netto 4 560,00 zł Cena brutto 4 560,00 zł
Cena netto za godzinę 152,00 zł Cena brutto za godzinę 152,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 30
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-26 Termin zakończenia usługi 2020-06-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-05-24 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-26
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Beauty Care Education Agnieszka Morżak
Osoba do kontaktu Martyna Kucharska Telefon
E-mail beautycare_education@wp.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie oraz nauka zasad i metod profesjonalnej obsługi klienta. Uczestnik nauczy się pozytywnego budowania wizerunku.Nauczy się lepszego działania w zespole oraz dowie się jak działa komunikacja z klientem.Nauczy się również jak przeprowadzić badanie potrzeb w kontakcie z klientem. Uczestnik szkolenia pozna specyfikacje obsługi klienta oraz dowie się jak skutecznie wpływa organizacja pracy na relację oraz obsługę klienta. Dodatkowo uczestnik nauczy się reagować na zachowania klientów podczas ich obsługi- techniki psychologiczne. Dodatkowo nabędzie umiejętność zachowania się w sytuacjach trudnych a także pozna metody zarządzania emocjami w sytuacjach konfliktowych . Uczestnik pozna również zasady aktywnego słuchania oraz dowie się jakie czynniki wpływają na satysfakcję klienta. Dodatkowo nauczy się jak działają narzędzia aktywnego słuchania - usłysz swojego Klienta oraz jak negatywne nawyki w słuchaniu wpływają na kontakt z klientem.


Drukuj do PDF