Kategorie usług
 
Menu

Kurs Analizy Transakcyjnej


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/05/13/30523/567129
Cena netto 5 600,00 zł Cena brutto 6 888,00 zł
Cena netto za godzinę 63,64 zł Cena brutto za godzinę 78,27
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 88
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-19 Termin zakończenia usługi 2021-02-06
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-05-13 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-16
Maksymalna liczba uczestników 14
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu OZGA CONSULTING COMPANY Marta Ozga
Osoba do kontaktu Marta Ozga Telefon +48501161301
E-mail marta.ozga@ozgaconsulting.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Kurs skierowany jest dla aktywnych zawodowo z różnych typów firm. Dzięki udziałowi w kursie, uczestnicy: - będą mogli na bieżąco przyglądać się problemom w organizacji wynikających z relacji z innymi ludźmi i szybciej wdrażać rozwiązania; - zdobędą narzędzia dotyczące pracy z ludźmi, które będą mogli zastosować w organizacji; - zrozumieją mechanizmy relacji międzyludzkich. Kurs realizowany jest z wykorzystaniem wiedzy z analizy transakcyjnej. Analiza transakcyjna to złożona koncepcja psychologiczna, klucz, który pomaga zrozumieć myśli, motywację i uczucia kierujące konkretnymi zachowaniami ludzi. Jej poznanie może pomóc m.in.: • lepiej rozumieć zachowania innych ludzi – w pracy i codziennych społecznych kontaktach; • usprawniać komunikację w codziennym życiu i zespole firmy; • skuteczniej identyfikować i rozwiązywać konflikty; • przeciwdziałać próbom manipulacji; • poszerzyć swoje kompetencje zawodowe i jednocześnie rozwijać samego siebie.


Drukuj do PDF