Kategorie usług
 
Menu

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU I SPRZEDAŻY


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/05/08/11660/564727
Cena netto 3 200,00 zł Cena brutto 3 200,00 zł
Cena netto za godzinę 200,00 zł Cena brutto za godzinę 200,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-24 Termin zakończenia usługi 2020-06-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-05-08 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-24
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu "PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "AQUAMANIA" MAGDALENA DĄBROWSKA”
Osoba do kontaktu Marta Siergiej-Targońska Telefon +48 608 450 707
E-mail marta@aquadiver.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie największych platform Social Media w Polsce i na świecie oraz nauka marketingu internetowego. Media społecznościowe całkowicie odmieniły sposób w jaki się komunikujemy, dzielimy swoimi poglądami i odczuciami. Rekomendacji znajomych, która ma właśnie miejsce w mediach społecznościowych wierzy aż 90% osób. W dzisiejszych czasach liczące się firmy czy ich marki nie mogą sobie pozwolić na nieobecność w mediach społecznościowych. Po szkoleniu uczestnik będzie: - Potrafił wykorzystać potencjał Social Mediów takich jak: Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn do zwiększenia zysków swojej firmy - Wiedział jak zwiększyć rozpoznawalność swojej marki czy sprzedaż swoich produktów przy użyciu social media - Potrafił budować społeczność wokół Twojej firmy - Wiedział jak prawidłowo komunikować się ze swoimi klientami oraz potencjalnymi klientami w social media - Wiedział jak e darmowy sposób promować swoją firmę oraz jej produkty - Wiedział jakie narzędzia wykorzystywać do pomiaru efektywności swoich działań w social media i potrafił ich użyć - Wiedział z jakich aplikacji możesz korzystać aby podnieść atrakcyjność profilu firmowego - Potrafił stworzyć kampanię promocyjną w social media Uczestnik zdobędzie kompetencje społeczne, tj. będzie: - Posiadał umiejętności wymagane do realizacji zadań i rozwiązywania problemów poprzez wybieranie podstawowych metod, narzędzi, materiałów w zakresie przygotowania lodów rzemieślniczych. - miał świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, - rozumiał potrzebę ciągłego podnoszenia swoich kompetencji, - dążył do realizacji celów zawodowych oraz do rozwinięcia metod rozwiązywania bieżących problemów zawodowych.
Drukuj do PDF